Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال سیدمحمدی اظهار داشت : در راستای اجرای این طرح دو تن از پزشکان زحمت کش شهر بنامهای آقایان دکتر عدالت طلب و دکتر مقدم اعلام آمادگی کرده اند تا از پنج شنبه شب ساعت ۸ در منزل بیماران بد حال متقاضی حضور پیدا کرده و برای ویزیت بیماران به منزل آنها مراجعه کنند .

وی افزود: بیمارستان شهرستان،  آماده سرویس دهی به همشهریان صومعه سرایی است و از چندی پیش نیز تعداد ۲۱ بیمار مبتلا به آنفلوانزا بستری شده اند که دو نفر که حالشان نسبتا وخیم است مشکوک به کرونا هستند و آزمایش آنها هنوز پاسخ مثبت نداده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد : از امروز صبح ۴ نفر از بیماران یاد شده وضعیت عمومی بهتری پیدا کرده و ترخیص شدند.
وی یاداور شد:در اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان صومعه‌سرا  با اقدام شهرداری ،اماکن عمومی شهر  آغاز شده و در چندین مرحله ادامه خواهد داشت .
سید محمدی خاطرنشان کرد: در این اقدام که از عصر چهارشنبه آغاز شده و قرار است کلیه اماکن عمومی اعم از مطب های پزشکی ، ایستگاه‌های تاکسی، تاکسی‌ها، نانوائی‌ها، دستگاه‌های عابربانک، ورودی بانک‌ها و داخل بانک‌ها، توسط شهرداری صومعه‌سرا ضدعفونی گردد تا به علت تجمع و رفت و آمد زیاد مردم، از خطرات احتمالی به ویروس کرونا کاسته شود.
سید محمدی افزود: نحوه برقراری تماس شهروندان توسط اطلاعیه های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان در سایت اطلاع رسانی فرمانداری به شهروندان اعلام می شود.
سید محمدی در ادامه افزود: ازدحام بیماران در مطب ها خود مخاطرات بیشتری ایجاد می کند از پزشکان محترم شهرستان دعوت می کنیم در اجرای این طرح همکاری داشته باشند بدیهی است وسیله نقلیه آماده به همراه راننده و همراهان مطلع در کنار پزشکان خواهد بود.
فرماندار صومعه سرا  از مردم خواست ضمن افزایش مراقبتهای بهداشتی فردی هرگونه نگرانی و استرس را از خود دور کنند.
وی اظهار داشت : مردم نباید امنیت روحی و روانی خود را از دست بدهند با رعایت بهداشت فردی و مراقبت از خود تا حد زیادی می توانیم سلامت خود را تصمین کنیم به همین منظور از حضور بی مورد در بیرون و یا مکانهای مجتمع و پر تردد حتما خودداری شود.
وی در ادامه از پزشکان و پرستارانی که امروز در خط اول بحران پیش آمده ایثارگرانه تلاش می کنند تشکر کرده و افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم ضمن حفظ سلامتی در صورت بروز علایم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کنند .
فرماندار شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: به ملزومات بهداشتی مورد نیاز بیمارستانی برای کادر و بیماران نیاز داریم .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان روحی و روانی شهرداری فرماندار شهرستان وسیله نقلیه انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین

به گزارش همشهری آنلاین، سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه نشست شورای معاونین وزارت بهداشت با اشاره به تعرفه ویزیت پزشکان در بخش خصوصی، افزود: تعرفه پزشکان عمومی در سال جاری، ۱۲۶ هزار تومان، پزشکان متخصص، ۱۸۹ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص و فلوشیپ ۲۴۱ هزار تومان، متخصصان روانپزشکی ۲۵۱ هزار تومان، پزشکان فوق تخصص روانپزشکی ۲۸۶ هزار تومان است.

وی جز حرفه‌ای اعمال جراحی و خدمات را در بخش خصوصی ۱۰۱ هزار تومان و برای تمام وقت جغرافیایی و بخش دولتی، ۳۰ هزار تومان دانست و گفت: تعرفه‌های پزشکی امسال نسبت به سال گذشته به طور متوسط ۳۵ درصد افزایش داشته که جای قدردانی از دولت دارد چراکه در دوران گذشته هیچ گاه شاهد رشد ۳۵ درصدی تعرفه‌ها نبوده‌ایم.

معاون وزیر بهداشت با اشاره به عقب ماندگی تاریخی در تعرفه‌های پزشکی نسبت به نرخ تورم، خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۹۰، یک واحد جز حرفه‌ای در بخش خصوصی، ۳۶ هزار تومان بوده و بعد از گذشت یک دهه و در سال ۱۴۰۰ به ۵۲ هزار تومان رسیده در حالی که در آن دهه تورم و ارزش پول ملی، تغییرات زیادی داشته است.

کریمی از جبران عقب ماندگی‌های تعرفه پزشکی توسط دولت مردمی در دو سه سال گذشته در مسیر حفظ نخبگان و افزایش انگیزه‌های کاری آنها خبر داد و گفت: از نمونه‌های توجه دولت به جبران عقب ماندگی‌ها می‌توان به افزایش یک واحد جز حرفه‌ای در بخش خصوصی از ۵۲ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ به ۱۰۱ هزار تومان در سال جاری اشاره کرد.

وی، افزایش ضریب K از ۲۰ به ۳۰ هزار تومان را مبنای تعرفه گذاری خدمات پرستاری نیز عنوان کرد و افزود: پرستاران دریافتی پایین‌تری داشتند و با این مساعدت، کارانه گروه پرستاری تا حدودی ترمیم می‌شود.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به نرخ ۴۴ هزار تومانی ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۰، تاکید کرد: نرخ ویزیت پزشکان در سال جاری ۱۲۶ هزار تومان تصویب و نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود سه برابر افزایش یافته است، البته عدد ۱۲۶ هزار تومان نسبت به هزینه‌های کنونی، زیاد نیست اما جبران عقب ماندگی‌ها در این دولت، قابل توجه است.

کریمی با بیان اینکه تعرفه‌های پزشکی ابتدا در شورای عالی بیمه تصویب می‌شود که افزایش ۴۶ درصدی در نظر گرفته شده بود، گفت: پس از بررسی و تأیید این مصوبه در سازمان برنامه و بودجه و طرح آن در هیأت دولت، در نهایت افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌ها ابلاغ شده که مورد حمایت و پوشش بیمه‌ها نیز قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: اعمال جراحی بر اساس ضریب K ثبت می‌شود که به عنوان نمونه عمل آپاندیسیت، ۳۱ K، آب مروارید ۳۲ K، سزارین ۴۰ K و زایمان طبیعی ۵۰ K است و K که واحد دستمزد و به جز حرفه‌ای معروف است و هر سال توسط هیأت دولت ابلاغ می‌شود که مبنای قانونی پرداخت است. در بخش خصوصی K از ۳۶ هزار تومان در سال ۱۳۹۰ به ۵۲ هزار تومان در سال ۱۴۰۰ و ۱۰۱ هزار تومان در سال جاری رسیده است.

معاون وزیر بهداشت، از ابلاغ سراسری تعرفه‌های پزشکی سال ۱۴۰۳ توسط معاونت درمان وزارت بهداشت، در روز جاری خبر داد.

کد خبر 844630 منبع: مهر برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان خبر مهم تعرفه پزشکی

دیگر خبرها

  • مبلغ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳ + جزئیات افزایش تعرفه‌های پزشکی
  • قیمت ویزیت‌ پزشکان در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • اعلام قیمت ویزیت پزشکان؛ تعرفه‌های پزشکی چقدر افزایش یافت؟
  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد ؛ از پزشک عمومی تا جراح و سزارین
  • اعلام تعرفه‌های جدید ویزیت پزشکان ۱۴۰۳
  • ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان،متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • اعلام جزییات تعرفه‌های پزشکی امسال / ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان
  • جزییات تعرفه‌های پزشکی امسال/ویزیت پزشکان عمومی، ۱۲۶۰۰۰ تومان