Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا قدردان مشهدی معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا، از پنجشنبه ۸ اسفند تعطیل است.

او اظهار داشت: به منظور از دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی درخواست می‌شود تا حداکثر ظهر پنجشنبه ۸ اسفند، نسبت به تخلیه خوابگاه‌های دانشجویی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدردان مشهدی بیان کرد: این تصمیم با توجه به دستورالعمل استانداری خوزستان مبنی بر تعطیلی مراکز آموزشی و به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کرونا گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: زمان بازگشایی دانشگاه‌های دانشجویی این دانشگاه در اطلاعیه­‌های بعدی اعلام خواهد شد.

براساس این گزارش؛ بیش از ۵ هزار نفر در ۲ خوابگاه دخترانه حضرت معصومه (س) و شهید نور، و ۲ خوابگاه پسرانه شهید علم الهدی و شهید مرعشی دانشگاه شهید چمران اهواز مستقر هستند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس خوابگاه دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • رونمایی از بزرگ‌ترین دیوارنگاره دانشگاهی با موضوع عملیات «وعده صادق» +عکس
  • آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه اعلام شد