Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:49:24 GMT

صحبت‌های جالب توجه نماینده مجلس روسیه در مورد ایران

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۶۹۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 42 MB

کد خبر 4864212 محمد خضریان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: روسیه ایران سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انتخابات 98 ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی سازمان هواشناسی ایران رژیم پهلوی محمدرضا پهلوی مقام معظم رهبری تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران حسن روحانی وزارت بهداشت بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی در حمایت از عملیات شکوهمند «وعده صادق» بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم و هو المستعان و المعین
سپاس خداوند متعال را که یکبار دیگر عزت و اقتدار را به مردم شریف ایران اسلامی ارزانی داشت.
عملیات شکوهمندانه و موفقیت‌آمیز "وعده صادق" که بر اساس حق مشروع نظام مقدس جمهوری اسلامی در دفاع از امنیت خود طراحی و برنامه‌ریزی شده بود، به همه مستکبران جهان نشان داد که ایران مقتدر، شجاعانه از عزت، آبرو و امنیت خویش دفاع می‌کند و در این مهم ذره‌ای خوف به خود راه نخواهد داد.
رژیم منحوس صهیونیستی در این چند سال اخیر بار‌ها دست به ترور کور دانشمندان و مقامات نظامی ما زد که هر بار با صبر راهبردی نظام اسلامی روبرو شد، اما این‌بار که به خود جرئت حمله به کنسولگری ما (که به مثابه خاک کشور است) را داد، با پاسخ کوبنده و سیلی فراموش نشدنی ایران قوی روبرو شد؛ و این سیلی در واقع اخطاری دردناک بود، تا هم رژیم اشغالگر و هم همه حامیانش بدانند، که جمهوری اسلامی بر سر حفظ امنیت آب و خاک خویش با احدی شوخی ندارد.
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی عزتمندانه به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهدا، همه مردم غیور ایران اسلامی و بخصوص مردم انقلابی استان قم، از زحمات مجاهدانه سرداران تا سربازان مخلص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تلاش‌های خالصانه نیرو‌های مسلح در راه آزادی، امنیت و اقتدار ایران عزیز تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ و خاضعانه از درگاه خداوند منان، پایان ظلم ظالمان عالم با ظهور عاجل حضرت حجت بن الحسن المهدی ارواحنافداه را مسئلت دارم.
نماینده مردم شریف استان قم
احمد امیرآبادی فراهانی

دیگر خبرها

  • کری جالب شمس‌آذر‌ی‌ها برای استقلال‌ با آهنگ گل یخ!
  • نماینده روسیه در شورای امنیت : آمریکا با هر قطعنامه آتش بس در غزه مخالفت کرده است
  • صحبت جالب آنچلوتی با پپ: نوبت ما بود ببریم
  • کارشناسان آمریکایی: اوکراین و اسراییل تبدیل به آزمایشگاه های جنگی روسیه و ایران شده اند
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نماهای دیدنی از طراحی جالب ساختمان مجلس
  • رویارویی حامیان و مخالفان رژیم صهیونیستی در مجلس انگلیس
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»