Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@15:22:45 GMT

ویدیو؛ پیروزی بایرن مونیخ مقابل چلسی به روایت کارتون

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۸۴۷

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ پیروزی بایرن مونیخ مقابل چلسی به روایت کارتون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید

رئال مادرید خواهان جذب آلفونسو دیویس است و منتظر چراغ سبز بایرن مونیخ برای آغاز مذاکرات است.

طرفداری | منابع معتبر نقل و انتقالات در فوتبال اروپا همگی صحبت از پیوستن آلفونسو دیویس به رئال مادرید می‌دهند.

آلفونسو دیویس، مدافع چپ جوان و با استعداد بایرن مونیخ، به احتمال زیاد در تابستان پیش‌رو از این تیم جدا و به رئال مادرید می‌پیوندد. خبرنگاران سرشناس حوزه نقل و انتقالات از جمله فابریتزیو رومانو، فلوریان پلتنبرگ از اسکای، کریستین فالک از بیلد و ماریو کورتانگا از اتلتیک همگی از جدایی آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ و پیوستن این مدافع چپ کانادایی به رئال مادرید خبر می‌دهند.

فابریتزیو رومانو در گزارشی پس از صحبت‌های ایجنت دیویس در مورد مدافع چپ بایرن مونیخ می‌گوید که آلفونسو دیویس در حال حاضر قرارداد جدیدی با بایرن مونیخ امضا نمی‌کند و رئال مادرید هم کاملا وضعیت او را زیر نظر گرفته است. در هفته‌های آتی بار دیگر مدیران بایرن مونیخ برای راضی کردن او اقدام خواهند کرد اما شرایط متشنجی حکفرماست. اگر به هر شکلی دیویس با تمدید قراردادش موافقت نکند، او در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد گفت. رئال آماده است تا مذاکرات با بایرن را با پیشنهاد اولیه خود آغاز کند.

بیشتر بخوانید: ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد

کریستین فالک از بیلد هم گزارش می‌دهد که آلفونسو دیویس نمی‌خواهد پیشنهاد بایرن برای یک قرارداد جدید را در اولتیماتوم بپذیرد. احتمال انتقال به رئال مادرید بیشتر و بیشتر می‌شود. فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان نیز در مورد وضعیت این مدافع می‌گوید که توافق بین بایرن مونیخ و آلفونسو دیویس دور از دسترس و در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد. درنهایت ماریو کورتانگا از اتلتیک هم در جدیدترین به‌روزرسانی خود در خصوص دیویس می‌نویسد که رئال مادرید در حال حاضر منتظر است و بیشتر کار برای امضای قرارداد با مدافع چپ بایرن مونیخ انجام شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ آماده انتقال کریس فوریش
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • شانس کم نویر برای بازی در دِرکلاسیکر