Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه اعلام کرد ۱۵ فرد و نهاد را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0030EF.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید

مرجع تقلید شیعیان گفت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله  نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار آیت الله کعبی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وضعیت امروز جهان اسلام را حساس دانسته و با تقدیر مجدد از نیروهای مسلح در پاسخ بجا و قانونی و به موقع نسبت به رژیم صهیونیستی اظهار داشت: لازم است کشورهای اسلامی خصوصاً علمای جهان اسلام بیش از گذشته وحدت و ارتباط داشته باشند تا بتوانند اثرگذار باشند. 

وی با تأکید بر همراهی با رهبری در تصمیمات در مقابل دشمن خصوصاً رژیم صهیونیستی افزود: باید هر گونه اختلاف را کنار گذاشت و با ایشان همراهی کرد، و باید بدانیم امروز دنیای استکبار باهم متحد و آشکارا در یک صف واحد در مقابل ایران و گروهای مقاومت هستند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: براین اساس‌ بر وحدت جهان اسلام تأکید می کنم  و امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند. 

 در ابتدای این دیدار آیت‌الله کعبی گزارش کامل و جامع ای از حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • حمله مقاومت لبنان به اسرائیل
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • ارتش اسرائیل یک مقام ارشد حزب الله را ترور کرد