Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیو؛ گل های ماندگار لیگ برتر انگلیس - نمانیا ماتیچ به اورتون (2015).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏