Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:40:26 GMT

تدوین "منشور سلامت" در گروه مالی و بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۸۸۴

تدوین 'منشور سلامت' در گروه مالی و بانک گردشگری

در راستای صیانت از حقوق شهروندی کارکنان و مشتریان بانک گردشگری و مجموعه گروه مالی گردشگری به منظور پیشگیری و مراقبت های بهداشتی در مواجهه با ویروس کرونا با هدف حفظ سلامت  همکاران و مشتریان "منشور سلامت" در شورای سیاست گذاری گروه مالی گردشگری تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت سلامت کارکنان و مشتریان و تکریم ارباب رجوع مقرر شد تا کارکنان و مراجعین شرکت های صف و ستاد در مبادی ورودی از طریق دستگاه های تب سنج قبل از ورود چک شوند تا در صورت مثبت بودن علائم اولیه برای انجام معاینات تکمیلی اولیه به پزشک معتمد یا مراکز درمانی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش همچنین چنانچه همکار یا خانواده آنها علائم ابتلا به ویروس کرونا را دارند از حضور در محل کار خودداری شود و بر این اساس اعلام درخواست استفاده از مرخصی با اولویت استعلاجی، استحقاقی روزانه ضروری و الزامی است
توزیع غذای میان وعده در شرکت ها و بانک در میان همکاران در ظروف یکبار مصرف از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این منشور است.
این گزارش می افزاید به منظور رعایت نکات بهداشتی، حفظ سلامت همکاران و خودداری از مراجعه مشتریان به شعب و ارباب رجوع به ساختمان های ستاد مقرر شد ضمن اطلاع رسانی جامع به مشتریان بانک از طریق پیامک، با استفاده از ابزار های الکترونیکی ( تلفن همراه و ...) از خدمات بانکی بهره مند شوند.
در همین راستا ساعت کار تمامی شرکت ها تا پانزدهم فروردین ماه سال 99 از 7:30 تا 14:30 و در بانک از دهم تا چهاردهم اسفند ماه از ساعت 8:30 الی 15:00 تعیین شد.
همچنین در این گزارش آمده که همکاران با رعایت اولویت بانوان باردار و شیرده، بیماران قلبی، تنفسی و ریوی که در معرض ریسک بالاتری هستند با تشخیص بالاترین مقام شرکت می توانند تا پایان سال جاری از مرخصی خاص مذکور بهره مند شوند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک بانک گردشگری منشور سلامت حقوق شهروندی کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک گروه مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ

روز آخر فروردین 1403 شاهد برگزاری مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برندکاپ بود. 

طرفداری| روز جمعه، مرحله حذفی مسابقات برندکاپ کلید خورد؛ این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره است. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، وارد مرحله یک چهارم خود شد. در این مرحله از مسابقات و در دسته A، تیم های گروه بهمن، آتین، برندهای درسا و امید بانک پاسارگاد موفق به شکست حریفان شدند. در دسته B مسابقات برندکاپ هم این آذین الترو ایده، پستکس، امید بانک سپه و تیپاکس بودند که توانست از سد حریفان بگذرند که مشروح نتایج رو مشاهده می‌کنید:

نتایج مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برندکاپ گزارش تصویری دور یک چهارم نهایی برندکاپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • تدوین بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز و مالی برای حمایت از بخش خصوصی در اصفهان
  • بانک ملی ایران باید به یک سوپرمارکت خدمات مالی تبدیل شود
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد به جامعه ایثارگری