Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@20:47:39 GMT

محور ایلام - حمیل بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۶۹۰۲

محور ایلام - حمیل بازگشایی شد

سرهنگ رضا همتی زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: بارش شدید باران و ریزش کوه در روز گذشته باعث تخریب این تونل شده و امکان تردد از این مسیر تا زمان بازگشایی جاده وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در مدت مسدود بودن این مسیر رانندگان از جاده جایگزین ایلام- ایوان - اسلام آباد به مقصد کرمانشاه تردد کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری این مسیر لحظاتی پیش بازگشایی شد و تردد در ان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه ایلام توصیه کرد: به علت مه آلودگی مسیرهای کوهستانی و گردنه ها و کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی حرکت کنند و قبل از شروع مسافت از سلامت شیشه پاک کن ماشین خود مطمئن باشند.

بارش های تند سیلابی که از روز دوشنبه در ایلام شروع شد خسارت هایی را به ابنیه، زیرساخت ها و اراضی کشاورزی استان ایلام وارد کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام پلیس راهور ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام پلیس راهور ناجا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان زرین دشت گفت:   با توجه به احتمال سقوط خودرو  در این مسیر خواهشمند است رانندگان خودروها از تردد در  این مسیر خودداری و در صورت اضطرار با احتیاط،  تردد کنند.

همچنین تردد هر گونه خودرو سنگین از این مسیر به خصوص خودرو‌های کشنده به دلیل احتمال رانش و گیر افتادن در جاده تا ۲۴ ساعته آینده ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • رانندگان از سفرهای غیرضروری به جنوب استان کرمان خودداری کنند
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد