Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کاظمی عصر چهارشنبه در بازدید از وضعیت راه های استان بعد از وقوع سیلاب اظهار داشت: بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته سطح استان ایلام در چند شهرستان که تا ۱۸۰ میلیمتر و جاری شدن سیلاب مکجر شد خسارات سنگینی به محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ابنیه فنی وارد کرد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی های اولیه صورت گرفته توسط کارشناسان ذیربط این اداره کل ۹۶ میلیارد تومان خسارت به بخش راه های استان وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان خسارت اورده به بخش مسکن شهری و روستایی نیز ۵۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

کاظمی تاکید کرد: بر اثر جاری شدن سیل ۶۱۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۲۳۲ کیلومتر راه روستایی و تعداد ۳۳۲ دستگاه ابنیه فنی( پل) آسیب دیده است.

وی از مسدود شدن ۳۱ راه روستایی ناشی از سیلاب اخیر در استان خبر داد و گفت: بر اثر این خسارت ها محور ایلام- حمیل- کرمانشاه مسدود شده و محور جایگزین آن محور ایلام- قلاجه- کرمانشاه برای تردد جایگزین شده است.

بارش های تند سیلابی که از روز دوشنبه در ایلام شروع شد خسارت هایی را به ابنیه، زیرساخت ها و اراضی کشاورزی استان ایلام وارد کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام سیل خسارت مالی پروندهٔ خبری خطر وقوع سیل در برخی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام سیل خسارت مالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام سیل خسارت مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۶۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، یعقوب محمدمرادی افزود: در اثر بارش شدید باران و تگرگ به هزار و ۸۰۰ هکتارزارع گندم و۳۰۰ هکتار صیفی جات به میزان ۸۲ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.
وی گفت: بیشتر خسارت‌های وارد شده به محصولات گندم، هندوانه و خربزه در روستا‌های آشکارا و شمیل بخش فارغان بوده است.

بیشتربخوانید:برداشت لیموترش نوبرانه از باغ‌های توکهور و هشتبندی

دیگر خبرها

  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد