Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کریمیان عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور با اشاره به اینکه توصیه می‌شود در مکان‌های عمومی کمتر حاضر شوند، افزود: این موضوع باید برای بازیکنان، کادر فنی و باشگاه‌ها نیز وجود داشته باشد و به نظرم بهتر است تا زمانی که وضعیت به حالت پایدار برسد، مسابقات فوتبال هم متوقف شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازی بسیار سختی مقابل فولاد خوزستان داریم، گفت: فولاد تیم قابل‌احترامی است و خیلی منطقی فوتبال بازی می‌کند، بازیکنان با توجه به روند بسیار خوب تیم از نظر روحی روانی بسیار آماده هستند و فکر می‌کنم فردا بتوانیم بازی بسیار خوبی مقابل فولاد برگزار کنیم.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: با توجه به یارگیری خوبی که در نیم‌فصل داشتیم از نظر فنی پیشرفت ملموسی داشته باشیم و ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد تا آنجا که دیگر خطر سقوط احساس نشود.

کریمیان در خصوص مصدومان و محرومان تیمش در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیز گفت: برای دیدار فردا محروم نداریم ولی سه چهار بازیکنان کلیدی‌مان را از جمله کاپیتان تیم، بحرانی، احمدی و محمودی به دلیل مصدومیت جدی در اختیار نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی تیم‌های فولاد خوزستان و شاهین شهرداری بوشهر از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

کد خبر 4864264

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شاهین بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان ورزش خوزستان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان سیلاب قزوین بارش باران شیراز فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟