Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از آنکه استعفای امیرحسین فتحی و میرشاد ماجدی که به ترتیب سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال را برعهده داشتند، توسط وزیر ورزش و جوانان مورد قبول قرار گرفت، «اسماعیل خلیل‌زاده» به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شد.

این در حالی است که احمد سعادتمند پیش از تمام حاشیه‌های باشگاه استقلال، به دلیل اختلافات و مشکلات مدیریتی از سمت خود در هیات مدیره این باشگاه استعفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و حالا  اگرچه علی فتح‌الله‌زاده به عضویت هیات مدیره باشگاه استقلال در آمده اما همچنان در هیات مدیره آبی‌پوشان تهرانی یک جای خالی وجود دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد سعادتمند به زودی حکم خود را دریافت کرده و بار دیگر به جمع مدیران تیم پایتخت‌نشین اضافه خواهد شد.

برچسب‌ها باشگاه استقلال امیرحسین فتحی میرشاد ماجدی احمد سعادتمند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال امیرحسین فتحی میرشاد ماجدی احمد سعادتمند باشگاه استقلال امیرحسین فتحی میرشاد ماجدی احمد سعادتمند باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود را جهت شروع دوباره لیگ از روز ۶ فروردین شروع کرده و آبی پوشان قرار است تا قبل از دیدار برابر مس رفسنجان یک یا و بازی تدارکاتی را هم در دستور کار خود قرار دهند.

۴ ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی حاضر بوده و به ترکمنستان سفر کرده بودند روز گذشته به تهران بازگشتند.

روزبه چشمی بعد از بازگشت در تمرینات حضور پیدا کرد ولی سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی قرار است از امروز در تمرین حاضر شوند.

البته آنها درخواست یک استراحت بیشتر را داده بودند که کادر فنی با توجه به حساسیت بازی های باقی مانده لیگ و دیدار برابر مس رفسنجان از آنان خواست که از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۱۸ فروردین و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

آخرین دیداری که این دو تیم با یکدیگر برگزار کردند در مرحله یک هشتم جام حذفی بود که استقلال در رفسنجان مقابل مس شکست خورد و از دور رقابت های جام حذفی کنار رفت.

کد خبر 6064077

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳ ملی‌پوش به تمرین استقلال
  • بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال/ برگزاری دو دیدار تدارکاتی
  • دستیار نکونام در آستانه قهر و ترک ایران/ دلخوری شدید مربی استقلال از خطیر
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • بازگشت محمد آبشک به خوزستان
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • بازگشت جلالی به تیم ملی پس از 483 روز
  • محمد کریمی رئیس هیات مدیره گروه شرکت‌های “ایرانیان پوشش” شد
  • ابراز علاقه منتظر محمد برای بازگشت به تیم استقلال