Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:01:00 GMT

مرگ یک نفر در پتروشیمی سبلان عسلویه

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۰۴۴

مرگ یک نفر در پتروشیمی سبلان عسلویه

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از فوت فردی در اثر سقوط از ارتفاع در شرکت پتروشیمی خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی بر اثر سقوط از ارتفاع در شرکت پتروشیمی "سبلان" عسلویه بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی در محل مورد نظر حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، مسئول تست بازرسی خط لوله آب "اس جی" راکتور شرکت پتروشیمی "سبلان" عسلویه به همراه ۳ کارگر در حال انجام تست فشار بر روی لوله آب بوده که درپوش جوشکاری شده روی لوله ترکیده و با فشار آب خروجی وی از ارتفاع به پایین پرتاب و به زمین برخورد و در دم فوت می کند و ۳ کارگر دیگر نیز مصدوم می شوند.

وی تصریح کرد: مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ابن سینا شیرینو اعزام و جسد متوفی نیز برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از تمامی کارگران خواست تا همواره با رعایت اصول ایمنی در محل کار خود از وقوع چنین حوادث دلخراشی پیشگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عسلویه سبلان حادثه پتروشيمي پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود

پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام هفته آینده به طور رسمی کلید می‌خورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی هنگام، با پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام و تعیین تکلیف ۳۶ سیستم و زیرسیستم، عملیات پیش‌راه‌اندازی واحد اوره با اولویت خطوط زیرزمینی (UG) از روز شنبه (اول اردیبهشت‌ماه) آغاز می‌شود.

سفارش‌گذاری آخرین سری تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل نهایی عملیات نصب و ساختمان واحد اوره پتروشیمی هنگام، انجام شده است و با رسیدن راکتور اوره، عملیات راه‌اندازی این واحد وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

تکمیل عملیات راه‌اندازی واحد اوره شرکت پتروشیمی هنگام سبب افزایش یک میلیون و ۱۵۰ هزار تنی ظرفیت اسمی تولید اوره کشور خواهد شد که در کنار نقش بسزای آن در امنیت غذایی می‌تواند ارزآوری بسیار بالایی را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • پیش‌راه‌اندازی واحد اوره پتروشیمی هنگام آغاز می‌شود
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • جاده گچساران به زیدون برای انتقال لوله آب فردا بسته می‌شود
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گر‌های سیار در نفت و گاز گچساران
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • برداشت ۷۵۰ هزار بشکه نفت با تفکیک‌گرهای سیار در نفت و گاز گچساران