Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@13:52:43 GMT

پذیرش مسافر در هتل‌های مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۰۵۸

پذیرش مسافر در هتل‌های مازندران ممنوع شد

جمشید سلطان مرادی، رئیس جامعه هتلداران استان مازندران به خبرنگار مهر گفت: به هتل‌های استان مازندران اعلام کرده ایم که مسافران شهرهایی که ویروس کرونا در آنها شیوع پیدا کرده مانند قم و یا مشهد و تهران را در هتل‌ها پذیرش نکنند این ممنوعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ما یک مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس در شهرستان تنکابن داشته ایم که آن هم مسافر بوده است تدبیری که اندیشیده شده این بود که گردشگران شهرهای دیگر را نپذیریم تا اینکه مراحل ضد عفونی هتل‌ها و مراکز اقامتی عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشنامه را دو روز قبل به همه هتل‌های استان اعلام کرده ایم.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف مسافرانی که تست سلامت آنها در مبادی ورودی استان سالم است چه می‌شود نیز توضیح داد: الان همه از طریق رسانه‌ها متوجه این ممنوعیت می‌شوند. ما باید بتوانیم انتقال ویروس را کنترل کنیم.

سلطان مرادی بیان کرد: مردم رزرو هتل‌های خود را برای ایام نوروز امسال نیز لغو کرده اند بنابراین درصد اشغال هتل‌های استان در ایام نوروز کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس جامعه هتل‌های استان مازندران تصریح کرد: هتل‌ها به واسطه عدم پذیرش مسافر دچار ضرر می‌شوند دولت باید به کمک بخش خصوصی و هتل‌ها بیاید از بیمه کارگران و مالیات گرفته تا جبران خسارت‌هایی که هتل‌ها این روزها متحمل می‌شوند.

پیش از این نیز حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفته بود که اسکان مسافران و زائران در زائرسراهای بقاع استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مجریان برخی از مراکز اقامتی استان مازندران نیز مانند خانه مسافرهای شهرستانهای محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس و آمل هم اعلام کرده اند که از پذیرش مسافر در این اقامتگاه‌ها معذور هستند. آنها این ممنوعیت را تا اطلاع ثانوی اعلام کرده اند.

کد خبر 4864269 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسافر هتل داری ویروس کرونا ویروس کرونا رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری ادبیات ترجمه انقلاب اسلامی ایران ادبیات جهان نمایشگاه کتاب تهران بازار نشر نقد کتاب نشر مرکز مد و لباس استان مازندران هتل های استان اعلام کرده هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تمدید ثبت نام آزمون مدارس استعداد‌های درخشان 
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • واکنش مجری زن به شایعه ممنوع الکار بودنش + فیلم
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • (ویدیو) واکنش ژیلا صادقی به ممنوع الکار بودنش!
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • جزئیات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزییات آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • چرایی یک رویکرد