Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@17:45:23 GMT

انتقاد تند شاهین بیانی از مدیریت استقلال

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۰۹۲

انتقاد تند شاهین بیانی از مدیریت استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: من کاری که سپاهان کرد را تأیید نمی‌کنم بلکه می‌گویم سازمان لیگ از اول باید حق میزبانی را رعایت و بازی را لغو می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاهین بیانی از بازی تیم استقلال در شرایط ویروسی این روز‌های پایتخت انتقاد کرد. او که بازی استقلال روبه‌روی ذوب‌آهن را دیده بود درباره اتفاقات اخیر و این بازی گفت‌وگویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از هر بحث فنی، با وجود ویروس کرونا بازی استقلال و ذوب‌آهن باید برگزار می‌شد؟

شاهین بیانی گفت:

بله ولی با تماشاگر، اما وقتی شرایط بد کشور درباره بیماری کرونا این‌گونه است که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل می‌شوند باید این بازی را هم تعطیل می‌کردند.

ولی سهیل مهدی گفته هنوز که شهر‌ها قرنطینه نشده است؟

شاهین بیانی گفت:

لازم نیست قرنطینه شود. مگر فوتبالیست‌ها آدم نیستند؟ بالاخره عوامل برگزاری بازی خودشان ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر که می‌شوند. عکاس، یگان ویژه، خبرنگاران و بقیه همه با هم دور و بر بازی هستند و اگر کسی کرونا داشته باشد ممکن است بین همان‌ها هم باشد، پس بازی باید لغو می‌شد.

اما مدیران استقلال اعتراضی نکردند؟

شاهین بیانی گفت:

آن‌ها دلشان برای استقلال نمی‌سوزد و فقط به فکر خودشان هستند. همان کسی که آن‌ها را رئیس باشگاه کرده همان هم برای‌شان تصمیم می‌گیرد چه‌کار کنند و چه‌کار نکنند. اگر باشگاه مدیر مقتدر داشت مانند سپاهانی‌ها راضی نمی‌شد در این شرایط بازی کند. البته من کاری که سپاهان کرد را تأیید نمی‌کنم بلکه می‌گویم سازمان لیگ از اول باید حق میزبانی را رعایت و بازی را لغو می‌کرد.

اما با این رویه مسابقات طولانی می‌شود؟

شاهین بیانی گفت:

خب بشود! همیشه که این اتفاق نمی‌افتد. الان در چین هم مشخص نیست بازی‌های‌شان چه تاریخی برگزار می‌شود. در کانال خود شما (خبرورزشی) دیدم که گفته بودید لیگ چین به تعویق افتاده است. چرا با این همه خبر کرونا از شهر‌های مختلف باید بازی‌های ما برگزار شود؟ یک نفر جواب بدهد.

دیدار استقلال با ذوب‌آهن را دیدید؟

شاهین بیانی گفت:

بله! البته فضای مسابقه تحت تأثیر جو بیماری بود ولی در کل باز هم دیدیم خط دفاعی استقلال آن استحکام فصل قبل را نداشت. جدا از این، برد مهم بود که به دست آمد ولی شاید اگر تیم زهردارتری جای ذوب‌آهن بود می‌توانست دروازه استقلال را باز کند.

بازی‌های بعدی استقلال را چطور می‌بینید؟

شاهین بیانی گفت:

قطعاً بازی‌ها یکی پس از دیگری دشوارتر می‌شوند. تیم خسته می‌شود و مصدومیت‌ها هم هست ولی این شرایط برای همه است و استقلال تنها نیست. باید روی تک‌تک امتیازات حساب کرد و در این صورت می‌توان به قهرمانی امید داشت. استقلال باید با قدرت به راهش ادامه بدهد.

بازی بعد را چطور می‌بینید؟

شاهین بیانی گفت:

گل‌گهر تیمی نیست که بتواند مقابل استقلال امتیاز بگیرد ولی به هر حال نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال شاهین بیانی ذوب آهن بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!

شب گذشته پس از ۱۴ سال اورتون در دربی مرسی ساید مقابل لیورپول به برتری رسید تا امید قهرمانی تیم کلوپ کمتر از قبل شود. باید معجزه‌ای شود تا آرسنال و سیتی بگذارند تا جام به لیورپولی‌ها برسد. پس از این باخت، ویرجیل فن دایک مصاحبه‌ای تند و آتشین داشت و از کلمات متفاوتی نیز استفاده کرد.


استفاده کلمه «آنها» به جای «ما» نشان می‌دهد که اختلاف در تیم لیورپول بالا گرفته و فن دایک از نمایش هم‌تیمی‌های خود سخت عصبانی است. این در حالی است که پیش‌تر نیز، رابرتسون، دیگر مدافع تیم شدیداً از مهاجمان لیورپول انتقاد کرد و گفت که باید آن‌ها گلزنی کنند!


فن دایک در ادامه گفت: اگر ما به صورت کلی به همین شکل بازی کنیم، هیچ تقابلی را در زمین برنده نشویم و خیلی راحت ضربه کاشته به بازیکنان بدهیم، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت. مدافع لیورپول از ناراحتی شدید خود پس از شکست صحبت کرد و اظهار داشت که باید تمام بازیکنان لیورپول امشب در آیینه خودشان را نگاه کنند و اگر همه توانشان را گذاشتند، عملکردشان را بازبینی کنند.


فن دایک مدعی شد که لیورپول که مدعی قهرمانی است، نباید مقابل تیمی که مدعی سقوط است این گونه بازی کند. او گفت «با نمایش امروز خودمان خواستیم که کورس قهرمانی جا بمانیم!»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • این خبرها را از دست ندهید
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • گیلانه، صبح بخیر گیلان وشهرما، ۳ برنامه پرمخاطب رادیو گیلان