Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@20:48:39 GMT

تمهیدات سازمان سینمایی برای جلوگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۱۰۱

تمهیدات سازمان سینمایی برای جلوگیری از شیوع کرونا

دفتر مطالعات و دانش سازمان سینمایی در نامه‌ای به آموزشگاه‌های آزاد سینمایی خواستار رعایت نکاتی برای جلوگیری از شیوع کرونا شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی در نامه علیرضا صدر الدینی، مدیر کل دفتر مطالعات و دانش سینمایی آمده است با توجه به ضرورت به کارگیری اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، نکات زیر درباره فعالیت آموزشگاه‌های آزاد سینمایی ابلاغ می‌گردد:

۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری تمامی کلاس‌های گروهی (جمعی) در نقاط مختلف کشور تابع تصمیم اتخاذ شده توسط دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش هر منطقه است، بنابراین در صورت تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها کلاس‌های آموزشگاه‌ها هم باید تعطیل شوند.

۲. برگزاری کلاس‌های آموزشی انفرادی (استاد شاگردی) در صورت رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی محل و تجهیزات مورد استفاده، فعلاَ بلامانع است.

۳. توصیه اکید می‌شود هنرجویان از ابزار و تجهیزات آموزشی شخصی خود در کلاس‌ها استفاده کنند و از استفاده از ابزار و آلات آموزشگاه خودداری نمایند.

۴. توصیه می‌شود برای رفع نگرانی خانواده‌ها و در همراهی و هماهنگی هنرجویان، استادان و آموزشگاه‌ها تا حد ممکن هر گونه فعالیت آموزشی در آموزشگاه‌ها به زمان دیگری موکول شود.

۵. مسؤولیت هرگونه تصمیم‌گیری نهایی درباره تعطیلی کامل آموزشگاه‌های سایر استان‌ها برعهده ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌هاست که باید مدیران کل محترم با هماهنگی ستاد بهداشتی استان در این زمینه اقدام کنند.

کد خبر 412482

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سینما سازمان سینمایی کشور ویروس کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزشگاه ها کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • بهترین آموزشگاه مهارت‌های فنی با ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم