Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی با اشاره به شیوع بیماری کرونا، گفت: تاکنون۲۰۰ هزار ماسک بین داروخانه‌های استان توزیع شده و به تعداد مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها قرار داده شده است.

او به آمادگی استان فارس برای مقابله با بیماری کرونا ویروس اشاره کرد و افزود: بیمارستان‌ها تجهیز و اقلام مورد نیاز مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی با بیان اینکه بخشی از اقلام بهداشتی مورد نیاز توزیع شده و بخشی در حال تأمین است، گفت: ماسک‌های N ۹۵ نیز وارد شده و بخشی هم در حال وارد شدن به استان برای توزیع در مراکز مورد نیاز است.

استاندار فارس در خصوص تأمین مواد شوینده نیز گفت: بخشی از تولید مواد شوینده به دانشکده داروسازی سپرده شده و البته واحد‌های شرکت پخش نیز در حال وارد کردن بخشی از مواد شوینده برای توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی هستند.

او همچنین بر این نکته تأکید کرد: مرجع پاسخگویی و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس، معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز است.

رحیمی در پایان یادآور شد: علاوه بر بیمارستان علی‌اصغر و چمران در شیراز، مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی گراش، لار و فسا نیز برای پذیرش بیماران احتمالی تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع ماسک داروخانه های فارس بیماری کرونا مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران ازتوزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار استان خبر داد و گفت: این بسته‌های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

او افزود: نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته‌ها در جامعه هدف، اعضای کمیته امداد امام، بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر گفت: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته‌های گوشت را آماده کرده ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم است که جمعا ۱.۵ تن می باشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان است..

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • قلیان اکسیژن طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است/ توزیع در ۸ استان
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس