Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیرحسین یحیی زاده مهاجم تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص آخرین شرایط این باشگاه گفت: شرایط ما خوب است. گرچه کمی نیاز به شارژ روحی و فکری داریم اما باتوجه به عهدی که با هواداران خود بسته‌ایم؛ فعلا به بازی با علم و ادب فکر می‌کنیم و انشالله مشکلات مالی باشگاه نیز تا قبل از بازی حل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص بازی با سپیدرود رشت گفت: بازی بسیار خوبی بود. ما موقعیت بسیار زیادی را مقابل این تیم از دست دادیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، تعداد گل‌های ما به تعداد انگشتان دو دست می‌رسید. یکی از بهترین بازی‌های این فصل را در زمین خود انجام دادیم و تک تک بچه‌ها عالی بازی کردند.

یحیی‌زاده درخصوص آمدن رحمان رضایی به رایکا نیز توضیح داد: آقای رضایی کاریزما بسیار خاصی دارد. در حالت عصبانیتش نیز اصلا صدایش را بلند نمی‌کند و طوری با بازیکن برخورد می‌کند که بازیکن با آرامش به میدان می‌رود و فوتبال خودش را بازی می‌کند. همه از کار کردن با آقای رضایی لذت می‌برند و من نیز یکی از آنها هستم.

مهاجم رایکا در تمجید از هوادارانی که در بام‌های اطراف ورزشگاه آمدند و ایستادند و تیمشان را تشویق کردند نیز گفت: از آنها ممنونیم. دست تک تک آنها را می‌بوسیم. فکرش را نمی‌کردیم چنین جمعیتی به بالای بام اطراف ورزشگاه بروند و ما را حمایت کنند. حمایتشان تاثیرگذار بود. قول دادیم به آنها که در لیگ یک می‌مانیم و قطعا نیز فصل بعد، رایکا مهمان لیگ یک است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رحمان رضایی رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از اعضای اصلی شورای ائتلاف در جلسه‌ای با اعضای شریان منتشر شده که گمانه‌هایی را ایجاد کرده است که آیا او قصد جدا کردن راه خود از حداد عادل و قالیباف را دارد؟

در این میان، ابوالقاسم جراره، دبیرکل شریان در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: جلسات مختلفی با آقای رضایی داشته و گفت و گو کردیم اما ایشان در جلسه شریان با منتخبان مجلس حضور نداشتند.

جراره از بیان جزئیات درباره جلسات شریان با محسن رضایی خودداری کرد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899100

دیگر خبرها

  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • (عکس) محسن رضایی در جمع اعضای شریان
  • عکسی عجیب از محسن رضایی در جمع اعضای شریان /راه او از قالیباف و حدادعادل جدا شد؟
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید