Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@14:29:43 GMT

جواب تست کرونای سخنگوی دولت منفی شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۱۸۶

جواب تست کرونای سخنگوی دولت منفی شد

نوروزپور دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت از منفی بودن تست کرونای علی ربیعی سخنگوی دولت خبر داد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی ربیعی 2 روز پیش در نشست خبری مشترک با حریرچی شرکت کره بود و احتمال داده می‌شد وی نیز بیماری کرونای قائم مقام وزارت بهداشت را گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

R1361/P/S1,15/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم

یونان روز دوشنبه گزارش‌ها مبنی بر ارسال سامانه‌های دفاع هوایی به اوکراین را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، «پاولوس ماریناکیس» سخنگوی دولت یونان تصریح کرد که هیچ اقدامی انجام نخواهد شد که توانایی بازدارندگی این کشور را به خطر بیندازد.

پیشتر روزنامه انگلیسی «فایننشال تایمز» مدعی شده بود که دولت آتن با فشار قابل توجهی برای ارسال سامانه‌های پاتریوت آمریکایی و اس-۳۰۰ روسیه به اوکراین مواجه است.

«دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کرملین اظهار داشته که اتحادیه اروپا و ناتو ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات به اوکراین ارسال کرده‌اند.

وی گفت: «می‌دانیم که اروپا، ناتو و آمریکا ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات به اوکراین داده‌اند، اما ارسال تسلیحات به اوکراین نمی‌تواند اساسا چیزی را تغییر دهد.»

سخنگوی دولت یونان ادامه داد: «ما قبلاً کمک‌های ملموسی به اوکراین ارائه کرده‌ایم. با این حال، باید تاکید کرد که هیچ اقدامی انجام نخواهد شد و من بر این موضوع تاکید می‌کنم ارسال پدافند موشکی به اوکراین می‌تواند حتی از راه دور قابلیت‌های بازدارندگی یا پدافند هوایی کشور ما را به خطر بیندازد.»

وی افزود: «ما به طور مداوم چنین ادعا‌هایی را در گذشته رد کرده‌ایم و امروز نیز موضع خود را با قاطعیت تکرار می‌کنم.»

در سال ۲۰۲۱ یونان یک موشک‌های ضد هوایی پاتریوت و همچنین ۱۲۰ نظامی را برای کار با این سامانه تسلیحاتی به عربستان سعودی تحویل داد.

ژنرال «کنستانتینوس فلوروس»، رئیس وقت ستاد کل نیرو‌های مسلح یونان در آن برهه گفت که ماموریت نیرو‌های یونانی حفظ صلح و ثبات به ویژه در شرق مدیترانه و خاورمیانه است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: دهک‌های پایین را صاحب مسکن می‌کنیم
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • رای منفی مجلس به بررسی طرح نظام قانون‌گذاری طبق اصل ۸۵ قانون اساسی
  • پنج اخطار برای یک مجلس