Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@15:10:22 GMT

پذیرش مسافر در هتل‌های مازندران ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۲۳۳

پذیرش مسافر در هتل‌های مازندران ممنوع شد

جمشید سلطان مرادی، رئیس جامعه هتلداران استان مازندران گفت: به هتل‌های استان مازندران اعلام کرده ایم که مسافران شهر‌هایی که ویروس کرونا در آن‌ها شیوع پیدا کرده مانند قم و یا مشهد و تهران را در هتل‌ها پذیرش نکنند این ممنوعیت تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی در گفتگو با مهر افزود: ما یک مورد فوتی در اثر ابتلاء به ویروس در شهرستان تنکابن داشته ایم که آن هم مسافر بوده است تدبیری که اندیشیده شده این بود که گردشگران شهر‌های دیگر را نپذیریم تا اینکه مراحل ضد عفونی هتل‌ها و مراکز اقامتی عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بخشنامه را دو روز قبل به همه هتل‌های استان اعلام کرده ایم.

وی در پاسخ به اینکه تکلیف مسافرانی که تست سلامت آن‌ها در مبادی ورودی استان سالم است چه می‌شود نیز توضیح داد: الان همه از طریق رسانه‌ها متوجه این ممنوعیت می‌شوند. ما باید بتوانیم انتقال ویروس را کنترل کنیم.

سلطان مرادی بیان کرد: مردم رزرو هتل‌های خود را برای ایام نوروز امسال نیز لغو کرده اند بنابراین درصد اشغال هتل‌های استان در ایام نوروز کمتر از ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس جامعه هتل‌های استان مازندران تصریح کرد: هتل‌ها به واسطه عدم پذیرش مسافر دچار ضرر می‌شوند دولت باید به کمک بخش خصوصی و هتل‌ها بیاید از بیمه کارگران و مالیات گرفته تا جبران خسارت‌هایی که هتل‌ها این روز‌ها متحمل می‌شوند.

پیش از این نیز حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفته بود که اسکان مسافران و زائران در زائرسرا‌های بقاع استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

مجریان برخی از مراکز اقامتی استان مازندران نیز مانند خانه مسافر‌های شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر و چالوس و آمل هم اعلام کرده اند که از پذیرش مسافر در این اقامتگاه‌ها معذور هستند. آن‌ها این ممنوعیت را تا اطلاع ثانوی اعلام کرده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا در ایران استان مازندران هتل های استان اعلام کرده هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجانغربی با اشاره به افزایش 31 درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر در سال گذشته گفت: پارسال گذشته در مجموع ۸۹۰ هزار و  ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از مرز تمرچین تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایرج دست نشان افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال 1401  افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته 9 هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و چهارهزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • تشریفات گمرکی ۴۱ هزار مسافر در مازندران انجام شد