Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@02:22:58 GMT

تمهیدات ستاد نماز جمعه تهران برای پیشگیری از کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۲۴۴

تمهیدات ستاد نماز جمعه تهران برای پیشگیری از کرونا

سیدباقر پیشنمازی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در باره برگزاری این هفته نماز جمعه تهران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا این هفته تمهیدات ویژه‌ای را با هماهنگی اورژانس تهران و وزارت بهداشت اندیشیده‌ایم.

وی از مهمترین تمهیدات انجام شده برای برگزاری نماز جمعه این هفته تهران را ضدعفونی کردن فضای مصلی، سرویس‌های بهداشتی و ورودی‌های مصلای امام خمینی (ره) و جلوگیری کردن از ورود اشخاصی که علائم مبنی بر این بیماری را دارند عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با بیان اینکه نمازگزاران حتما با خود مهر و سجاده شخصی همراه داشته باشند یادآور شد: از دیگر تمهیدات اندیشه شده کوتاه کردن مدت زمان برنامه نماز جمعه است که برخی آیتم‌ها حذف و برخی دیگر هم کوتاه شده است.

وی همچنین از نمازگزاران خواست که تا حد امکان این هفته کودکان را به همراه خود به مصلی نیاورند.

پیشنمازی در ادامه به نمازگزارانی که دارای بیماری های قلبی و تنفسی یا سالمندان توصیه کرد که حتی‌المقدور در مراسم این هفته نماز جمعه شرکت نکنند، همچنین خانم‌ها  از چادر شخصی برای اقامه نماز استفاده کنند.

وی یادآور شد: در هنگام ورود به مصلی تهران این هفته به جای کیسه‌های کفش، نایلون یکبار مصرف در اختیار نمازگزاران قرار می‌گیرد، همچنین در قسمت امانات و ارائه خدمات جانبی به نمازگزاران محدودیت‌های بیشتری نسبت به هفته‌های قبل خواهیم داشت.

نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
 

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ستاد اقامه نماز کشور وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری تظاهرات حمایت و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نمازجمعه فردا خبر داد.

محمودی با اشاره به شهادت شهدای کنسولگری ایران در سوریه طی حمله تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: این اقدام، تعرض به حاکمیت ایران اسلامی بود و مردم مطالبه پاسخ به این جنایت را داشتند و بابت این پاسخ مقتدرانه سپاسگزار فرماندهی کل قوا و نیروهای مسلح هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تقدیر از تجمعات و برنامه‌های مردمی که طی روزهای اخیر برگزار شد، عنوان کرد: نمازگزاران جمعه در این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت و تشکر از این اقدام قاطع و انقلابی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل که با عنوان «جمعه‌های خشم» ادامه دارد دست به تظاهرات خواهند زد.

وی افزود: این تظاهرات در شهرستان‌ها و بخش‌های استان تهران بعد از نمازهای جمعه و در تهران از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081478

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • نمازگزاران شهر و استان تهران در محکومیت اسرائیل تظاهرات می کنند
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد