Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائران، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌شد. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، بنابر اطلاعیه صادره پنج‌شنبه این هفته مصادف با 8 اسفندماه در راستای اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا درب‌های حرم مطهر از ساعت 22 تا پیش از نماز صبح جمعه بسته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس برنامه‌های قرائت دعای کمیل، دعای ندبه و دعای کمیل نیمه شب مسجد جامع آستان مقدس در ایام پیش‌رو برگزار نمی‌شود.

آیت الله سعیدی: مسائل بهداشتی در حرم حضرت معصومه(س) به صورت ویژه رعایت می شودقم| 5000 ماسک میان خادمان حرم حضرت معصومه(س) توزیع شدنماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س) برپا شد/ حائل‌های اطراف ضریح مطهر برداشته شد+تصاویر

یادآور می‌شود براساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائران ارجمند و مردم عزیز، مراسمات مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول ‌گردید و همچنین درب‌های آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در ساعت 22 هر شب به منظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد.

انتهای پیام/220/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا آستان مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سید کمال سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای امام خمینی و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز می‌شود و تا ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران گفت: ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ تا ۲۰ است و در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود.

سید کمال سادات افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم درخصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودرو‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مقرر شده طرح ترافیکی اطراف محل برگزاری نمایشگاه را مجموعه «فاتب» اجرا کند.

دیگر خبرها

  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برنامه عزاداری ۲۰ هیأت در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)