Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه استون‌ویلا در پی به خدمت گرفتن مهاجم پیشین لیورپول است. تاریخ انتشار: 20:25 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۴۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش سایت «فوتو اسپور» ترکیه، دنیل استوریج مورد توجه استون‌ویلا قرار رفته و ممکن است مهاجم پیشین لیورپول که در حال حاضر در ترابزون‌اسپور ترکیه به میدان می‌رود، در مهلت نقل و انتقالات تابستانی دوباره شانس بازگشت به لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم ۳۰ ساله تابستان اخیر بعد از اتمام قراردادش با لیورپول، به عنوان بازیکن آزاد راهی سوپرلیگ ترکیه و تیم ترابزون‌اسپور شد. قرارداد فعلی او با این باشگاه ترکیه‌ای تا ماه ژوئن ۲۰۲۱ اعتبار دارد.

گفته می‌شود استوریج که متولد بیرمنگام است و در دوران جوانی در باشگاه استون‌ویلا عضویت داشت، دوباره مورد توجه شیر‌ها قرار گرفته و نمایندگان این باشگاه قصد دارند مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات تابستانی آغاز کنند.

دنیل استوریج فصل جاری در مجموع ۱۶ بازی برای ترابزون‌اسپور به میدان رفته و موفق شده ۷ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل برای همبازیانش فراهم کند.

بیشتر بخوانید:
هافبک لیدزیونایتد در رادار ۳ باشگاه لیگ برتری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس دنیل استوریج ترابزون اسپور استون ویلا لیگ برتر انگلیس استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال صفر - ۲ استون ویلا

آرسنال در هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه دو بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد تا صدر جدول رده‌بندی را ناباورانه به منچسترسیتی واگذار کند.

دریافت 17 MB

دیگر خبرها

  • ۷ برد و ۳ تساوی؛ عملکرد شگفت‌انگیز استون ویلا در ۱۰‌ بازی اخیر خود در زمین تیم‌های لندنی
  • فیلم/ خلاصه بازی آرسنال ۰ - استون ویلا ۲
  • خلاصه بازی آرسنال صفر - ۲ استون ویلا
  • خلاصه بازی آرسنال 0-2 استون ویلا (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرسنال ۰ - ۲ استون ویلا/ بعد از لیورپول، توپچی‌ها هم به نفع سیتی از کورس قهرمانی انصراف دادند+ فیلم
  • ضربه سنگین استون‌ویلا به شانس قهرمانی آرسنال
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی
  • با سوتی می‌شود قهرمان شد؟
  • عکس| دلیل حضور قلعه نویی در ترکیه مشخص شد
  • حضور غافلگیرکننده امیر قلعه در باشگاه ترکیه ای + عکس