Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 20:29 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۳۰ به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز چهارشنبه ۷ اسفند ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قیمت میوه‌ها و سبزیجات در میادین ثبات داشته است مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: قیمت میوه و سبزیجات در میادین میوه و تره بار ثبات داشته و تقریباً افزایش قیمتی در میادین در خصوص میوه‌ها و سبزیجات رخ نداده است.   تجربه عملیات‌های مهم، آموزش داده می‌شود به گفته ملکی، تاکیک‌های جدید علمیاتی پس از بررسی هر حادثه مهم، آموزش داده می‌شود.   آخرین آمار‌ها از مبتلایان به کروناویروس/ ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح آخرین آمار‌ها در خصوص تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا ویروس پرداخت.   پاسخ به چند سوال مهم در مورد «کرونا ویروس»    چهارشنبه ۳۰ بهمن بود که کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در گفتگو با «میزان» خبر «مثبت شدن نتایج آزمایش اولیه دو مورد از موارد مشکوک ابتلا به کروناویروس» را تایید کرد.   ۴۰ نفر در سال ۹۸ جذب هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شدند رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در سال ۹۸، ۴۰ هیات علمی پیمانی جذب کردیم و این اساتید در مهر ماه ۹۸ در استان‌ها توزیع شده و شروع به تحصیل کردند. برای جذب این ۴۰ هیات علمی توانایی بیش از ۴ هزار نفر از متقاضیان جذب اعضای هیات علمی در شهریور و بهمن ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.   زیر و بم پرداختی‌های پاکبان ها/شهرداری بر عملکرد پیمانکاران نظارت کاملی دارد مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران به تشریح زیر و بم پرداختی‌ها به پاکبان‌ها پرداخت.   روند بهبود و ترخیص بیماران مبتلا به کروناویروس رو به افزایش است/اعمال محدودیت در سیستم اداری و دولتی به اطلاع مردم می‌رسد وزیر بهداشت با بیان اینکه روند بهبود و ترخیص بیماران مبتلا به کروناویروس با افزایش روبه رو بوده است، گفت: اعمال محدودیت در سیستم اداری و دولتی برخی شهر‌ها نیز اخذ می‌شود و به اطلاع مردم ایران خواهد رسید.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسته خبری جامعه خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار