Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،سردار علی ذوالقدر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع مقادیر زیادی مواد محترقه در انباری در حوالی شهر ری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد خبر صحت دارد، افزود: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت که مالک انباری با دپو و جمع آوری انواع مواد محترقه قصد دارد با نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مواد محترقه را در بین قشر نوجوان و جوان توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه گفت: با شناسایی محل دپوی مواد محترقه، با هماهنگی های قضائی روز گذشته ششم اسفند ماه تیم هایی از ماموران عملیات پایگاه نهم و مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به صورت مشترک مالک انبار را دستگیر و موفق شدند ۸۱۴هزار عدد از انواع مواد محترقه کشف کنند.

سردارذوالقدر با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیس مشخص شد، متهم در چند کوچه بالاتر از محل اولیه دارای یک انبار بزرگ دیگر است، بیان داشت: در بازرسی از این انبار نیز بیش از ۵۰۰هزار و۵۳۶ عدد انواع مختلف مواد محترقه غیرمجاز کشف شد.

وی با اشاره پلمب هر ۲ انبار مواد محترقه، افزود: متهم برای سیر مراحل قضائی تحویل دادسرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا پایتخت دادسرا رئیس پلیس مواد محترقه انواع انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پلیس امنیت عمومی مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کشف ۱۱۰ کیسه ۴۵ کیلوگرمی حدود پنج تُن مغز بادام درختی چینی خبر داد و افزود: این بادام درختی‌ها محصول کشور چین و به طور قاچاق وارد کشور شده بودند.

وی در تشریح جزئیات کشف این میزان بادام درختی قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند که بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی تکمیلی مشخص کرد، مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: مأمورین این پلیس به سرعت و پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مذکور را بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

افشاری گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، که در همین راستا پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6080672

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • درون مقر مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی چه می‌گذرد؟
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • کشف ۵ تن خشکبار قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ۵ تُن بادام قاچاق در جنوب تهران کشف شد
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟