Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان گفت: امسال حدود هزار و ۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان گیلان پرداخت شد که معادل ۹۹.۴۲ درصد بوده و این میزان نشان دهنده عملکرد خوب این استان در جذب تسهیلات است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۳ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع عصر امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که جهت بررسی مشکلات واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی و بهداشتی برگزار شد ضمن قدردانی از تولیدکنندگان این حوزه اظهار داشت: از از همه افرادی که در این روزها مایحتاج ضروری مردم شامل محلول‌های ضدعفونی کننده و ماسک را تهیه کردند و در اختیار مردم قرار دادند قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گیلان با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی در تأمین مواد اولیه خود تصریح کرد: برخی از واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی سخت فعلی با وجود تمام مشکلات در حوزه نقدینگی و تأمین مواد اولیه با تلاشی مجاهدانه و تعویض خط تولید خود نیازمندی‌های مردم را برطرف کرده و به وظایف خود عمل می‌کنند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در گیلان خاطرنشان کرد: همه مردم دنیا شرایط ویژه‌ای را به جهت شیوع گسترده این ویروس تجربه می‌کنند اما مردم و کادر درمانی و بهداشتی کشور ما می‌توانند با مشارکت یکدیگر در جهت کاهش آسیب‌ها و کنترل این ویروس گام بردارند.

تسهیلات ارزان قیمت، راهکاری برای رونق تولیداستاندار سمنان: روند پرداخت تسهیلات رونق تولید از سوی بانک‌های عامل بهبود یابدگیلان|حقوقدانان در بخش قضایی و اجرایی توانایی تغییر نگاه‌ها به‌سمت رونق تولید را دارند

نماینده عالی دولت در استان گیلان از مدیران واحدهای تولید محصولات بهداشتی خواست که با استفاده از حداکثر ظرفیت‌های داخلی نیازهای مردم در این حوزه را رفع کنند و افزود: علاوه بر همت و تلاش واحدهای بهداشتی بانک‌ها نیز باید با تزریق سرمایه در گردش روند کار این واحدها را سرعت بخشند.

زارع با تأکید بر اینکه مدیران بخش خصوصی و دولتی می‌توانند با تلاش مضاعف و استفاده از تمام ظرفیت‌ها مشکلات جامعه را کاهش دهند اظهار داشت: مدیران نقش زیادی در ساماندهی جامعه دارند و می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌ها و تلاش زیاد جامعه را به سمت گام‌های متعالی پیش ببرند.

وی از تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران عامل بانک‌ها و سایر افراد ذی‌ربط در پرداخت تسهیلات رونق تولید قدردانی کرد و بیان داشت: بانک‌ها باید برای حفظ اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از تمام ظرفیت خود برای کمک به واحدهای تولیدی استفاده کنند.

استاندار گیلان با اشاره به رتبه سوم این استان در تعداد پرداختی تسهیلات رونق تولید در سال 98 ابراز داشت: امسال حدود هزار و 193 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید از هزار و 200 میلیارد تومان سهم درنظرگرفته شده در استان گیلان پرداخت شد که معادل 99.42 درصد بوده و این میزان نشان دهنده عملکرد خوب این استان در جذب تسهیلات است. 

انتهای پیام/613

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تسهیلات رونق تولید واحدهای تولید بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد

«سیداحمد خادمیان» میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۹۴ هزار و ۹۵۳ نفر در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کردند.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وی افزود: از متقاضیان ثبت نام شده، یک میلیون و ۴۱۶ هزار و ۴۵۲ نفر حائز شرایط اولیه شدند و از این تعداد ۹۹۱ هزار و ۶۵۸ متقاضی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه معرفی شدند.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه‌داد: طبق آمارها، تسهیلات پرداخت شده توسط بانک‌ها به متقاضیان وام ودیعه به تعداد ۴۳۸ هزار و ۵۵۸ فقره است که با توجه به فصل نقل و انتقالات، انتظار داریم تا این میزان افزایش یابد و تعداد بیشتری از مردم بتوانند از این امکان برای فراهم کردن مسکن مناسب خود و خانواده استفاده کنند.

خادمیان تاکید کرد: بانک‌ها طبق بخشنامه شرایط پرداخت وام ودیعه را تسریع بدهند.

وی توضیح‌داد: به تازگی گزارش‌هایی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده که بر اساس آن، برخی از شعب مدارک مازاد از بخشنامه از متقاضیان تسهیلات ودیعه طلب می‌کنند و حتی استعلام‌هایی را مجدد پس از حائز شرایط شناخته شدن متقاضی می‌خواهند که این موارد مورد تایید وزارت راه و شهرسازی نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: همه شعب بانک باید بر اساس بخشنامه پیش بروند و مدارک و استعلاماتی خارج از بخشنامه از متقاضیان طلب نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • انعقاد قرارداد تسهیلات ۴۵۰ هزار واحد مسکونی
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در خراسان جنوبی
  • پرداخت ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و تولید در استان