Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودباری با بیان اینکه ۹ محور اصلی شریان های اصلی کشور بسته است، گفت: برای بازگشایی مسیرها در حال حاضر راه ارتباطی ۵۰ روستا در استان کرمانشاه بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، محمد رودباری عصر امروز (چهارشنبه 7 اسفند) در گفتگوی 18 و 30 دقیقه به ارائه توضیحاتی درباره آخرین اقدامات انجام شده در استان های درگیر سیل پرداخت و با بیان اینکه 9 محور اصلی شریان های اصلی کشور بسته است، گفت: در استان لرستان 375 راه روستایی لرستان مسدود است و 25 راه روستایی در ایلام و 10 راه روستایی در استان قزوین مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری با اشاره به اینکه برای بازگشایی مسیرها در حال حاضر راه ارتباطی 50 روستا در استان کرمانشاه بازگشایی شده است، گفت: در ایلام دو دهنه پل خسارت دیده است که تلاش راهداری استان برای جایگزین برای برقراری راههای ارتباطی ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه 288 دستگاه های سنگین راهسازی مثل بیل مکانیکی در استان لرستان مستقر هساتد، ادامه داد: 20 دستگاه از استان های همجوار در حال اعزام به استان لرستان است.

 

رودباری با اشاره به اینکه راههای اصلی و فرعی و شبکه ای روستایی باز است فقط برخی راههای روستایی به علت رانش هنوز بسته است، گفت: شب گذشته مدیران سازمان راهداری در حال عملیات راهداری و پیگیر وضعیت راههای کشور بودند و با توجه به گستردگی و بارش شدید در برخی استان ها با تلاش مجموعه عوامل راهداری محورهای مسدودی نداشتیم.

 

مدیر کل مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری در ادامه توضیحات خود درباره اقدامات انجام شده برای بازگشایی مسیرها گفت: محور چالوس با توجه به شرایط راهداری و بارش ها روز گذشته با تصمیم عوامل اجرایی مسدود شد.

 

وی با تصریح این موضوع که امکانات، ماشین آلات در راهها مستقر هستند، گت: تا 20 فرودین ماه در آماده باش هستیم. با وجود بارندگی های گسترده در کشور نیروهای راهداری مشغول عملیات راهداری هستند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به سیل زدگان مناطق سیل زده خسارت سیل سیل ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان

شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: درپی هشدار قرمز سازمان هواشناسی و وقوع سیلاب، ۲۵۰ نیروی راهداری و پشتیبانی در قالب۷۲ گروه برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی در حال فعالیت هستند.

وی افزود افزود: ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین نیز در محور‌های موصلاتی هرمزگان مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: باتوجه به اعلام شدت بارندگی در شهرستان‌های بندرلنگه، پارسیان، میناب، رودان، حاجی آباد و بندرعباس هماهنگی‌های لازم اندیشیده و راهدارخانه‌های این شهرستان‌ها برای کمک به مسافران تجهیز شده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط اقلیمی در روز‌های اخیر، توصیه می‌شود مردم به اطلاعیه‌ها، هشدار‌ها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از رفت و آمد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

شرفی گفت: شهروندان قبل از تردد در محور‌ها از طریق تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌ها و وضعیت تردد در محور‌های مواصلاتی آگاه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • بازگشایی محور فاریاب - کهنوج
  • خسارت ۵۷ میلیاردی سیل به راه‌های جنوب کرمان
  • انسداد ۳۲ محور شریانی و غیرشریانی به دلیل سیل اخیر
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • آماده باش راهداران رودبار جنوب
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • فعالیت ۲۵۰ راهدار برای بازگشایی محور‌های مواصلاتی هرمزگان