Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور وزیر بهداشت از تصویب تعطیلی مراکز آموزشی در ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،مشاور وزیر بهداشت اعلام کرد تعطیلی تمامی مراکز آموزشی در ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا تصویب شد.
‏ وزیر بهداشت به عنوان رییس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا از تعطیلی تمامی مراکز آموزش عالی به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این مصوبه برای اجرا باید به امضای رییس جمهور برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا مشاور وزیر بهداشت تعطیلی دانشگاهها اطلاعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است

علیرضا کاظمیان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر، جزو فعال‌ترین کشورها در حوزه مقابله با مواد مخدر و آسیب‌های آن بوده است و ستاد مبارزه با مواد مخدر براساس وظیفه ذاتی خود به عنوان کنشگری مثبت در اجلاس‌ها و نشست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی حضور داشته است.

وی ادامه داد: اکنون جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اعتیاد و مواد مخدر یکی از وزنه‌های اصلی در تعاملات منطقه‌ای و جهانی است و همین موضوع ایران را به محور و حلقه مرکزی ایستادگی در برابر قاچاق مواد مخدر تبدیل کرده است.

کاظمی افزود: ندای ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی را در سطح جهانی عرضه و مطالبات خود را نیز همواره مطرح کرده و خواهیم کرد. علاوه بر این، اقدامات بی رحمانه دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران را نیز همیشه در تریبون‌های دنیا مطرح کرده‌ایم.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد: نهادهای بین المللی همواره به جمهوری اسلامی فارغ از هر ملاحظه‌ و تفاوت میان مسائل اجتماعی و سیاسی، نگاهی سیاسی دارند و با تحریم‌های ظالمانه اجازه ندادند فعالیت‌های خود در حوزه مواد مخدر را بهتر انجام دهیم.

کارنامه موفق ایران در مقابله با مواد مخدر

کاظمی با تاکید بر نگاه سیاسی در نهادهای بین المللی در مقابل ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران کارنامه موفقی در حوزه مقابله با مواد مخدر دارد و این کارنامه کاملا روشن است اما غرب و به خصوص نهادهای بین‌المللی که در اختیار غربی‌ها است، کاملا نگاهی سیاسی دارن؛ در حالی که ایران با کشف ۹۰ درصدی مواد مخدر کشورهای اروپایی، آسیایی و به طور کل غربی را امن نگاه می‌دارد.

جمهوری اسلامی ایران با هدیه بیش از ۱۲ هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر ثابت کرده است که تنها نگاه ملی به این مساله ندارد و انسانیت و تکلیف شرعی را مقدم بر هر نوع نگاهی می‌داندوی با اشاره به نفوذ نگاه سیاسی به نهادهای بین المللی حتی در حوزه سلامت، یادآور شد: در دوران کرونا شاهد بودیم که جان انسان‌ها برای این نهادها اهمیتی نداشت و با تکیه بر منافع و با دیدگاه خصمانه مردم ایران را از اقلام بهداشتی و سلامت محروم کرده بودند.

به گفته، قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اما بی‌توجهی و نگاه بی‌تفاوت نهادهای بین الملل به موضوع مقابله با مواد مخدر هیچگاه موجب نشده است که جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی خود را در برابر مردم ایران و جهان نادیده بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ ها شامل کارگران هم می‌ شود ؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل کارگران هم می‌شود؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • هزینه نگهداری یک اوتیسمی در ماه چقدر است؟/ کلینیک‌های توانبخشی قصد تعطیلی این مراکز را دارند
  • برنامه پیشگیری و درمان اعتیاد با رویکرد مردمی سازی
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • برگزاری کلاس آموزشی بهداشت و پرورش کرم ابریشم در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد