Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:10:30 GMT

کرونا و والیبال; ماجرای تعطیلی لیگ برتر والیبال + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۵۵۲

کرونا و والیبال; ماجرای تعطیلی لیگ برتر والیبال + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس خطرناک کرونا در ایران،  سازمان لیگ فدراسیون والیبال جلسه فوق‌العاده‌ای را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های حاضر در لیگ جهت تصمیم گیری در مورد مسابقات لیگ برگزار کرد که نتیجه آن تعطیلی مسابقات لیگ‌برتر والیبال مردان و زنان ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

بیشتر بخوانید: از انتخابات پر حرف و حدیث فدراسیون والیبال تا آینده‌ای که افق روشنی برای تیم ملی فوتبال ترسیم نمی‌کند + فیلم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: والیبال کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت

در ادامه مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان ایران از صعود به فینال تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بازماندند. - اخبار ورزشی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در هفتمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در دور دوم تفنگ 50 متر سه وضعیت در خط آتش ایستادند.

در پایان دور دوم مقدماتی امیر محمد نکونام با 588 امتیاز و پوریا نوروزیان با 587 امتیاز از راهیابی به فینال بازماندند. در بخش بانوان نیز فاطمه امینی با 583 امتیاز، نجمه خدمتی با 582 امتیاز و الهه احمدی با 580 امتیاز موفق به صعود به فینال نشدند.

رستمیان در تپانچه 25 متر پنجم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر