Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار ورزشی بین الملل بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزش بین الملل، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در بسته اخبار ورزش بین الملل ایسکانیوز بخوانید:

خطر در مادرید؛ کرونا به لیگ قهرمانان رسید

پس از اینکه به دلیل ابتلای افرادی به ویروس کرونا در لاس‌پالماس، حدود ۱۰۰۰ نفر در این شهر قرنطینه شدند، در پایتخت اسپانیا هم موردی مشکوک پیدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه رادیویی «کادناسِر» خبر داد، در آستانه بازی امشب رئال‌مادرید و منچسترسیتی از دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک مورد مشکوک به ویروس کرونا در مادرید یافت شده است. هنوز مشخص نیست این مورد دیدار رئال و سیتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا خیر. تا امروز ۱۱ مورد مبتلا به ویروس کرونا در اسپانیا گزارش شده است.

بازگشت امید به آرسنال؛ آینده‌ روشن

با آزمون‌های سختی مانند مصاف با منچستریونایتد، چلسی و لیورپول در برنامه بازی‌های باقی‌مانده آرسنال در فصل جاری، شکست در خانه آرسنال برای اورتون آغاز ناامیدکننده‌ای برای یک برهه سخت بود که می‌تواند عیار آن را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نشان دهد، اما برای آرسنالی که در ادامه به مصاف وستهم، برایتون، ساوتهمپتون و نوریچ می‌رود، بازی‌های پیش‌رو پتانسیل ایجاد یک افق روشن برای ارتقای بیشتر جایگاه این تیم را دارند.

سیتیزن‌ها رسماً فرجام‌خواهی کردند

باشگاه منچسترسیتی رسماً درخواست فرجام‌خواهی خود به حکمی که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اخیراً صادر کرد و این باشگاه انگلیسی را به خاطر نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا از حضور در دوره بعدی مسابقات اروپایی محروم کرد، تسلیم دادگاه حکمیت ورزش (CAS) کرد. CAS اعلام کرده نمی‌تواند زمان صدرو رأی خود را مشخص کند.

اتحادیه فوتبال اروپا در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) به طور رسمی اعلام کرد باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا و به اتهام سندسازی و اعلام غیرواقعی رقم درآمدهایش برای توجیه خرید‌های نجومی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ به مدت دو سال از حضور در مسابقات اروپایی محروم است. یوفا همچنین این باشگاه انگلیسی را ۳۰ میلیون یورو جریمه نقدی کرد.

پیش از این نشریه انگلیسی «اتلتیک» گزارش داد، یکی از اعضای باشگاه منچسترسیتی مدعی شده که باشگاه‌های بزرگ اسپانیایی و آلمانی، در کنار باشگاه‌های انگلیسی، با فشار به یوفا خواهان محرومیت آبی‌پوشان شهر منچستر شده‌اند. ظاهراً پاری‌سن‌ژرمن هم جزو این گروه بوده که یوفا را تحت‌فشار قرار داده، این در حالی است که خود این باشگاه فرانسوی هم به اتهام نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی زیر ذره‌بین است.

یک رکورد جدید برای مسی

لیونل مسی در دیدار بارسلونا و ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ابتدا به میدان رفت تا یک رکورد جدید به نام خود ثبت کند. مهاجم آرژانتینی در دیداری که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید برای صد و چهل و یکمین بار با پیراهن بارسا در لیگ قهرمانان بازی کرد و پنجمین بازیکن در ثبت بیشترین بازی در این رقابت ها شد. بازیکن بارسا به رکورد رایان گیگز رسید.

اکنون ستاره آرژانتینی تنها بالاتر از خود رائول گونسالس (۱۴۲ بازی)، ژاوی ارناندس (۱۵۱ بازی)، کریستیانو رونالدو (۱۶۸ بازی) و ایکر کاسیاس (۱۷۷ بازی) را می بیند.

از این چهار بازیکن تنها رونالدو بازی می کند و سه بازیکن دیگر بازنشسته شدند. البته کاسیاس که بیشترین تجربه حضور در این رقابت ها را دارد هنوز به صورت رسمی خداحافظی اش را از میادین اعلام نکرده است اما به دلیل آمادگی اش برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا بعید به نظر می رسد دیگر در میادین حاضر شود.

ویروس شوم؛ دربی ایتالیا به وقت «کرونا»

ماجرا از پیام نیمه‌شب کونته شروع شد؛ کونته‌ای که نه «آنتونیو»ی مشهور روی نیمکت اینتر بلکه نخست وزیر ایتالیا بود که با صدایی نگران به شکل یک‌جانبه 3 بازی تیم‌های منطقه لومباردی از حمله اینتر را به خاطر شیوع ویروس مرگبار کرونا لغو کرد. بعد از این تصمیم و با افزایش شمار قربانیان بازی چهارم هم انجام نشد تا در یکی از خلوت‌ترین یکشنبه‌های فوتبالی ایتالیا، تنها 2 تیم شهر رم به میدان بروند. حالا اما خبر بدتری به گوش می‌رسد.

احتمال تعویق دربی ایتالیا

در واقع پس از اینکه با دستور جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا تمام بازی‌ها و گردهمایی‌های ورزشی در منطقه لمباردی و ونتو لغو شد. اکنون این محدودیت به 3 منطقه پیمونت، امیلیا رومانیا و لیگوریا هم کشیده شده است. روز یکشنبه سومین فرد مبتلا به ویروس کرونا در لمباردی جان باخت و تعداد مبتلایان به کرونا در ایتالیا از مرز 150 نفر گذشت. در این شرایط هرگونه رویداد ورزشی تا تاریخ یک مارس در مناطق مورد اشاره به حالت تعلیق درمی‌آید. مهم‌ترین بازی هفته آینده سری A، دربی ایتالیا بین یوونتوس و اینتر در تورین است. این دیدار یک مارس برگزار می‌شود و اگر تا تاریخ مشخص شده، شرایط در ایتالیا عادی نشود، معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این بازی حساس خواهد بود.

با توجه به برنامه فشرده لیگ‌ها و در پیش بودن یورو 2020، امکان لغو بیش از اندازه بازی‌ها میسر نیست و در این شرایط فرضیه برگزاری رقابت‌ها بدون تماشاگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. این فرضیه در جلسه سران فوتبال ایتالیا با دولت ایتالیا مورد بررسی قرار گرفته و جوانب مختلف آن سنجیده شده است. با این حال نخست وزیر ایتالیا تمایل دارد تا تمام بازی‌های هفته آینده سری A لغو شود. ممنوعیت بازی شامل دیدارهای اروپایی تیم‌های ایتالیایی هم می‌شود. اینتر پنج‌شنبه در دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم‌نهایی لیگ اروپا میزبان لودوگورتس است. با توجه به اینکه بحث ویروس کرونا به بهداشت جهانی مربوط می‌شود و موضوع حساسی به نظر می‌رسد، احتمالا یوفا با نهادهای ایتالیایی در زمینه لغو این دیدار همکاری می‌کند. از سوی دیگر با توجه به محدومیت‌های زمانبندی یوفا، شاید اینتر مجبور شود در شهری خارج از مناطق آلوده شده و در زمان مقرر از لودوگورتس پذیرایی کند.

باخت به بایرن؛ آنتی رکورد چلسی

چلسی با باخت مقابل بایرن مونیخ رکورد منفی 36 سال قبل را تکرار کرد. آبی پوشان استمفورد بریجی نه فقط با باخت 3 بر صفر از حریف ژرمنی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل تماشاگران خودی، نتیجه را از دست دادند بلکه به رکورد منفی سال ها قبل رسیدند.

طبق آمار سایت اتلتیک، نتیجه شب گذشته، در واقع هشتمین باخت تیم آبی پوش در فصل جاری بود. به همین خاطر تیم قدیمی شهر لندن رکورد فصل 1985-1984 خود را که 8 مرتبه در بازی های خانگی شکست را پذیرا شد، تکرار کرد. در پیکار شب گذشته در استمفوردبریج سرژ گنابری (2 گل) و روبرت لواندوفسکی برای بایرن گلزنی کردند.

مسی حق داشت؛ بارسا فرسنگ‌ها دور از قهرمانی

لیگ قهرمانان رویای بارسلونا است. رویای مسی و بارتومئو. رویای تمام هواداران. دو افتضاح سال های اخیر در این رقابت ها باعث شده تا بارسا بیش از همیشه به فتح لیگ قهرمانان نیاز داشته باشد ولی با این تیم، بارسا مشکل بتواند به هدف خود برسد. با این فوتبالیست ها و با این سبک بازی بارسلونا راه به جایی نخواهد برد. این بارسا فاصله زیادی با تیم های پرقدرت کنونی اروپا دارد و تنها یک معجزه از مسی می تواند مانع یک ناکامی دیگر شود. نمایش امشب بارسا برابر ناپولی بهترین گواه است برای اینکه بارسا به یک افتضاح دیگر نزدیک تر است تا کسب عنوان قهرمانی.

کیکه ستین امشب برای انتخاب یازده بازیکن اصلی شبیه به ارنستو والورده عمل کرد. گذاشتن 4 هافبک در میانه زمین برای کنترل توپ و میدان البته که موثر بود ولی بارسا فقط پاس می داد و حرکات عمقی اندکی در این تیم مشاهده می شد. در نیمه اول بارسا حتی یک شوت در چارچوب هم نداشت. ناپولی اما با یک دفاع منسجم و سازماندهی شده به خوبی توانست ایده های ستین را نقش بر آب نکند و روی اشتباه جونیور فیرپو و ضربه فوق العاده مرتنس، به گل نیز دست یافت.

به همه اینها مسی را نیز اضافه کنید که امشب در معبد مارادونا از روزهای اوجش فاصله داشت و به فرم فرازمینی خود نزدیک هم نبود. بارسا برای برگرداندن بازی باید نمایشی متفاوت با نیمه اول ارائه می داد اما جریان نیمه دوم نیز تفاوت زیادی با 45 دقیقه نخست نداشت. بارسا همچنان در خط حمله بی نظم و شلخته نشان می داد و تنها روی تک ضربه گریزمان بود که توانست کار را به تساوی بکشاند.

مسی حق داشت زمانی که گفت با این سبک بازی دشوار بتوان در لیگ قهرمانان نتیجه گرفت. مسی بارسا را هنوز تیمی در حد فتح لیگ قهرمانان نمی داند و چه بسا در بازی برگشت هم بارسا نتواند کار صعود را تمام کند. گل گریزمان در واقع سرپوشی بود بر نمایش متوسط بارسلونا؛ نمایشی خسته کننده و کم اثر. 1-1 در سن پائولو البته که نتیجه بدی نیست و بارسا این شانس را دارد که ناپولی را در بازی برگشت حذف کند ولی واقعیت چیز دیگری است: بارسا فوتبال بازی نمی کند حتی با در اختیار داشتن لئو مسی.

رئال مادرید؛ تیمی که در خانه زجر می کشد

امشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی است. دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان که از حساسیت های بالایی برخودار است. رئال پیش از این 4 بار با سیتی در لیگ قهرمانان مصاف داشته است. فصل 13-2012 در دور گروهی این دو تیم دو بار به دیدار هم رفتند. رئال در برنابئو توانست بازی باخته تا دقیقه 87 را به لطف گل های بنزما و رونالدو با برد 3-2 عوض کند. در بازی برگشت حساب کار 1-1 مساوی شد تا رئال به دور بعد برود و سیتی در رده چهارم قرار گرفت. فصل 16-2015 رئال و سیتی در نیمه نهایی برابر هم به میدان رفتند. بازی رفت با تساوی بدون گل در اتحاد همراه شد و در بازی برگشت رئال با گل به خودی فرناندو 1-0 پیروز شد و به فینال رفت.

رئال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان هفت بار به مصاف تیم های انگلیسی رفته است. در 5 مورد صعود کرده و تنها سال های 2006 و 2009 برابر آرسنال و لیورپول حذف شد. رئال سه بار یونایتد را در سال های 2000، 2003 و 2013 حذف کرده، یک بار تاتنهام را و یک بار نیز سیتی را ناکام گذاشته است. از 16 تیم انگلیسی که در برنابئو به مصاف رئال رفته اند، تنها لیورپول و آرسنال موفق به پیروزی شده اند. هشت برد برای رئال و شش بازی نیز به تساوی کشیده شده است. رئال در 14 ماه گذشته تنها سه بازی از 9 بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان را پیروز شده که بدترین آمار تاریخش محسوب می شود. در دو بازی برابر زسکا و آژاکس نیز با اختلاف 3 گل باخته که این هم بی سابقه است.

پپ: رکورد زیزو در UCL هیچ وقت شکسته نمی‌شود

پپ گواردیولا در نشست خبری خودش پیش از بازی با رئال مادرید عنوان کرده تیمش برای پیروزی به شانس نیاز دارد. گواردیولا گفته:«برای شکست دادن رئال باید قوی باشیم و در عین حال به شانس هم نیاز داریم. باید در تمام طول بازی با نهایت تمرکز بازی کنیم. من به عنوان بازیکن و مربی در برنابئو هم پیروز شدم و هم طعم شکست را چشیدم. حضور در لیگ قهرمانان باعث افتخار ما است. باید از این بازی لذت ببریم. دستاوردهای زیدان در لیگ قهرمانان دیگر تکرار نمی شود. فتح سه لیگ قهرمانان پیاپی قدرت این باشگاه را نشان می دهد. رابطه درخشان رئال با این جام نسل به نسل منتقل شده است. نبود هازارد در این بازی اتفاق بدی است. ما مقابل هازارد در انگلیس بازی کردیم. تماشای بازی او لذت بخش است. رئال مادرید خرید درخشانی کرد و امیدوارم هر چه زودتر آماده شود چون بازیکن فوق العاده ای است.»

لقب انگلیسی‌ها برای گنابری: قاتل لندن

سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ در فصل جاری هر وقت به لندن رفته در مقابل تیمهای پایتخت انگلیس نمایش‌های درخشانی داشته و رکورد گلزنی‌اش به تیم‌های لندنی در این فصل فوق‌العاده بوده است. گنابری که در گذشته به عنوان وینگر در آرسنال بازی می‌کرده امسال با اقتدار به شهر لندن بازگشته و تا کنون در این فصل موفق شده 6 گل به تیمهای این شهر بزند. دو گلی که او در بازی دیشب مقابل چلسی به ثمر رساند و چهار گل او در مقابل تاتنهام باعث شده این آمار جالب برای او ثبت شود.باشگاه بایرن مونیخ با اشاره به این عملکرد درخشان گنابری بعد از بازی دیشب و دو گل او به چلسی با انتشار یک توییت نوشت: «لندن، هنوز هم گرسنه‌ای؟» پنجمین و ششمین گل گنابری در لیگ قهرمانان این فصل دیشب در نیمه دوم دیدار بایرن مونیخ و چلسی در استمفوردبریج بدست آمد، دو گلی که بین‌شان تنها سه دقیقه اختلاف زمانی وجود داشت.

جالب اینجا است که در فصل جاری چه در لیگ قهرمانان و چه حتی در لیگ برتر انگلیس تنها چهار بازیکن موفق شده‌اند در شهر لندن بیشتر از گنابری گلزنی کنند. هری کین با سیزده گل، پیر امریک اوبامیانگ و سون هیونگ مین با ده گل و تامی آبراهام با هفت گل موفق شده‌اند بیشتر از گنابری در پایتخت انگلیس گل بزنند. گنابری با اینکه در این فصل تنها دو بار در شهر لندن بازی کرده حالا تعداد گل‌هایش در این شهر با گلهای دله آلی ستاره تاتنهام، جورجینیو ستاره چلسی و الکساندر لاکازت گلزن آرسنال که تیمهای این شهر هستند برابری می‌کند.

ستین: ناپولی با 10 نفر دفاع می کرد

کیکه ستین دیشب با نشستن روی نیمکت مربیگری بارسا و با 61 سال سن، به مسن ترین مربی اسپانیایی تاریخ لیگ قهرمانان بدل شد. بارسا با ایده های او امشب در زمین ناپولی نمایش درخشانی نداشت و به تساوی 1-1 دست یافت. گل گریزمان پاسخی بود به گل زیبای دریس مرتنس تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود.

ستین در پایان بازی گفت:« از نظر من این یک نتیجه خوب است و حالا یک بازی برگشت خواهیم داشت که می توانیم در خانه، کار صعود را تمام کنیم. ناپولی با 10 نفر دفاع می کرد و مرتب در اطراف محوطه جریمه خودشان متمرکز بودند. درست است که نتوانستیم شانس های گلزنی زیادی خلق کنیم ولی برابر تیمی دفاعی مثل ناپولی باید صبور می بودیم. در نهایت آنقدر اصرار به خرج دادیم که توانستیم یک فضای خالی پیدا کنیم و به گل تساوی برسیم.»

ستین ادامه داد:« متاسفانه بوسکتس سه کارته شد و ویدال هم کارت قرمز گرفت تا این دو بازیکن ارزشمند را در بازی برگشت در اختیار نداشته باشیم. باید به دنبال یک راه حل مناسب برای پر کردن جای خالی آنها باشم.»

مصدومیت پیکه:« ضربه ای به مچ پای او برخورد کرد و باید منتظر نظر پزشکان بمانیم.»

پسر مارادونا؛ مسی زمینی است، پدرم فرازمینی!

دیه‌گو سیناگرا، فرزند دیه‌گو مارادونا به مقایسه‌هایی که در آستانه مصاف بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا میان پدر او و لیونل مسی صورت می‌گیرد پاسخ داد. تیم‌های فوتبال بارسلونا و ناپولی امشب (سه‌شنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن‌پائولو به مصاف هم می‌روند، ورزشگاهی که در دهه 80 جولانگاه دیه‌گو مارادونا بود. به همین دلیل این بازی بهانه‌ای برای از سر گرفته شدن مقایسه‌ها میان لیونل مسی و مارادونا و انتخاب یکی از آنها به عنوان بهترین بازیکن تاریخ بوده است. دیه‌گو سیناگرا با اعتراف به این که اگر امکانش را داشت مسی را برای تیم ناپولی به خدمت می‌گرفت، گفت: «مسی یک پدیده است. مقایسه او با رونالدو؟ رونالدو بازیکن بزرگی است و خیلی خوب بازی می‌کند اما من جایی که مسی را با رونالدو مقایسه کنند نمی‌مانم.»

فرزند مارادونا درباره مقایسه پدرش با لیونل مسی هم گفت: «مسی بازیکنی به مراتب بهتر از رونالدو است اما او را نمی‌شود با مارادونا مقایسه کرد، چون نمی‌شود یک موجود زمینی را با یک موجود فرازمینی مقایسه کرد. در ناپل مرد پیر من خدای فوتبال است. آنهایی که از مسی انتقاد می‌کنند، هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمدند. همیشه این را به رسانه‌های آرژانتینی که از عملکرد مسی در تیم ملی انتقاد می‌کنند، می‌گویم. گاهی اوقات بیش از اندازه از روی فشار می‌‌آورند. من همیشه گفته‌ام و این بار هم می‌گویم که تنها بازیکنی که به تنهایی جام جهانی را برد پدر من بود و سایرین فقط به او کمک کردند. در سال‌های اخیر اما واقعیت این است که به مسی چنین کمکی نشد.»

104 / 351 رئال مادرید کرونا آرسنال منچستریونایتد چلسی لیورپول وستهم برایتون ساموتهمپتون نوریچ سیزتزن ها مسی رونالدو بارسلونا ناپولی دربی ایتالیا کونته بایرن استمفورد بریجی پپ زیزو ستین مارادونا بسته خبری بسته ا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئال مادرید کرونا آرسنال منچستریونایتد چلسی لیورپول وستهم برایتون نوریچ مسی رونالدو بارسلونا ناپولی دربی ایتالیا کونته بایرن پپ زیزو ستین مارادونا بسته خبری بسته ا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ویروس کرونا لیگ قهرمانان بازی برگشت دربی ایتالیا رئال مادرید بایرن مونیخ فصل جاری لیونل مسی رقابت ها شهر لندن شده اند بازی ها دو بازی دیه گو سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس در رئال مادرید می‌ماند

هافبک آلمانی رئال مادرید برای یک فصل دیگر با پیراهن این تیم بازی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تونی کروس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه رئال مادرید در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، تصمیم گرفته است فصل آینده هم با پیراهن این تیم به میدان برود. فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ تونی کروس که در آستانه توافق برای تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید قرار دارد، در این تیم خواهد ماند و به کارش در رئال ادامه خواهد داد.

طبق ادعای رومانو؛ تماس‌های مستقیمی بین کروس و مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد در جریان است و حالا تنها امضای قرارداد باقی مانده است. کروس که چندی پیش تصمیم گرفت به درخواست یولیان ناگلسمان به تیم ملی فوتبال آلمان بازگردد، این فصل در رئال مادرید عملکرد خوبی داشته است.

ساوت‌گیت: بلینگام در رئال مادرید یکسری مشکلات دارد

کروس 34 ساله که در سال 2014 از بایرن مونیخ جدا شد و به رئال مادرید پیوست، تاکنون در 455 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 28 گل زده و 96 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

او در این مدت به کهکشانی‌ها برای کسب 20 جام مختلف کمک کرده است که از آن جمله می‌توان به سه قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) جایگاه عجیب مارادونا در میان بهترین گلزنان تاریخ آرژانتین
  • بلینگام: باورم نمی‌شود در رئال و انگلیس بازی می‌کنم
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • فیلم‌های شبکه‌های سیما در نهم فروردین
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند