Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@14:35:21 GMT

نمایشگاه‌های فروش بهاره در آذربایجان‌غربی لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۵۳

نمایشگاه‌های فروش بهاره در آذربایجان‌غربی لغو شد

بهنام شهدی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به اخطار وزارت بهداشت مبنی بر جلوگیری از هرگونه تجمع انسانی که ممکن است باعث اشاعه و گسترش کرونا ویروس شود، مدیران و مسوولان و آحاد مختلف مردم باید از هرگونه نشست یا برنامه‌ای که منجر به تجمع انسانی شود، خودداری کنند.

وی ادامه داد: بنابراین با برگزار نکردن نمایشگاه فروش بهاره در تلاش هستیم  ضمن رعایت موارد بهداشتی بتوانیم با بسیج تمامی امکانات اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از توسعه و گسترش این بیماری انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به لغو نمایشگاه های فروش بهاره در استان بازرسان صنعت و معدن استان باید نظارت های خود بر عرضه مواد و کالاهای مورد نیاز مردم افزایش داده و قیمت کالاها را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر عرضه و قیمت کالاها در بازار استان تشدید می شود، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی عید نوروز برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و در عرضه برخی از کالاهای مورد نیاز مردم خلل وارد  می‌کنند که با این افراد برخورد جدی می‌شود.

شهدی گفت: با تعدادی از تولیدکنندگان آذربایجان‌غربی هماهنگی‌های لازم برای تولید محصولات ضدعفونی در خصوص کرونا انجام شده و این کارخانجات به صورت چند شیفت این محصولات را تولید می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: با متخلفان در زمینه احتکار و گرانفروشی محصولات ضدعفونی و بهداشتی مورد نیاز مردم استان نیز به شدت برخورد خواهیم کرد و اغماضی در این خصوص نداریم.

نمایشگاه‌های فروش بهاره هر سال در آستانه عیدنوروز در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی تنظیم بازار صنعت و معدن عید نوروز ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی فروش بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر

بیست و پنجم فروردین سال ۱۴۰۳ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یک اقدام غیورانه و شجاعانه با حمله به رژیم غاصب صهیونیستی به شرارت های آنها پاسخ دادند. به دنبال این اقدام شجاعانه کاروان خودرویی به صورت خودجوش و پرشور با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه‌های تابعه استان آذربایجان غربی برپا شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

حمایت لارستانی‌ها از سپاه پاسداران برای حمله به اسرائیل + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • مردم قدردان نیروهای مسلح عزتمند ایران اسلامی هستند
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد