Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:03:06 GMT

۴۵۰ نفر از مددجویان زندان تربت‌حیدریه واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۶۴

۴۵۰ نفر از مددجویان زندان تربت‌حیدریه واکسینه شدند

محمدرضا اعتصامی‌راد روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای حفظ بهداشت و ارتقای سلامت جسمی زندانیان و جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری‌های عفونی در زندان تربت‌حیدریه، با تزریق واکسن هپاتیت "بی" و مننژیت، مددجویان در مقابل این بیماری واکسینه شدند.

وی با قدردانی از واحد بهداشت زندان تربت‌حیدریه افزود: اجرای اینگونه طرح‌ها از بروز بیماری‌ها جلوگیری می‌کند و باعث ارتقای سلامت مددجویان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان سال تمامی مددجویان در زندان تربت‌حیدریه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: اگر بیماری و به ویژه بیماری‌های مسری در محیط بسته‌ای مانند زندان گسترش یابد، مشکلات بسیار برای مددجویان و محیط زندان به وجود می‌آورد، لذا رعایت نکات بهداشتی هم برای کارکنان و هم برای مددجویان ضروری است.

اعتصامی‌راد گفت: تاکنون مورد مشکوکی از ابتلای افراد به ویروس کرونا در جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گزارش و مشاهده نشده است.

وی افزود: تب خفیف، سرفه‌های خشک به مدت هفت تا ۱۰ روز، تنگی نفس و مشکلات ریوی ناگهانی از نشانه‌های ابتلای افراد به ویروس کروناست و بهترین راهکار برای کنترل این بیماری، اطلاع‌رسانی صحیح و آموزش همگانی است که در این زمینه دانشگاه علوم پزشکی با ایجاد سامانه اطلاع رسانی، اقدامات مناسبی انجام داده است.

وی ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه علایم مشکوک این بیماری باید ضمن حفظ خونسردی به نزدیکترین مراکز درمانی مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز جهاد کشاورزی جلگه رخ تربت حیدریه گفت: کشت دانه‌های روغنی کلزا در اواسط شهریور ماه انجام و در اواخر خرداد ماه در این منطقه برداشت می‌شود. 
سید محمد نجفی گفت: رقم کشت شده در این بخش از نوع نپتون، هیدرومیل و ماراتون است و با هدف حمایت از کشاورزان نیز از این محصول پر ارزش ۵۰۰ کیلوگرم بذر از این نوع در بین کشاورزان توزیع شده‌است. 
وی افزود: پیش بینی می‌شود در فصل برداشت این محصول بیش از ۳۰۰ تن کلزا از سطح مزارع منطقه رخ برداشت شود. 
نجفی گفت: تاکنون ۷۵ تن انواع کود در اختیار کشاورزان کلزا کار گذاشته شده و کارشناسان مرکز جهاد کشاورزی بخش نیز نظارت و پیگیری جدی بر کار کاشت، داشت و برداشت این محصول را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه در خصوص خطر شیوع بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد