Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@17:40:06 GMT

ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۷۰

ذخایر کالایی کشور بیش از سال‌های گذشته است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شاتا، رضا رحمانی افزود: طبق آمار موجود هم تولیدات کالایی کشور در ماه های اخیر افزایشی بوده و هم اینکه در واردات اقلام اساسی مورد نیاز نیز اقدامات لازم و به موقع انجام گرفته است.
وی تاکید کرد: از نظر وفور کالا و تامین بهنگام مایحتاج ضروری مردم، هیچ نگرانی وجود ندارد.
رحمانی اضافه کرد: ورود کرونا ویروس به کشور، تقاضای برخی اقلام را به صورت آنی افزایش داد که انتظار داریم مردم نیز ضمن همراهی، رعایت همدیگر را نیز داشته باشند تا از این شرایط نیز عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: خوشبختانه تمهیدات انجام شده در تامین اقلام اساسی مربوط به قبل از شیوع کرونا بوده و با توجه به اینکه ما آماده ورود به تقاضای پایان سال و ماه مبارک رمضان بودیم، مقدمات کار و تامین حداکثری نیاز بازار از ماه های قبل آغاز شده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: البته این تقاضا کمی جلوتر کشیده شده و امروز همه انبارهای ما پر بوده و هیچگونه نگرانی بابت تامین اقلام مورد نیاز نداریم.
رحمانی تاکید کرد: دولت و وزارت صمت تدابیر لازم را با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سایر بخش ها انجام داده تا کلیه نیاز های مردم تامین شود.
وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر دستگاه ها و آحاد مردم، این مرحله را نیز با سربلندی پشت سر بگذاریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تنظیم بازار وزارت صنعت معدن و تجارت وزیر صنعت معدن و تجارت رضا رحمانی رئیس جمهور ایران ویروس کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد

سیدمحمدمهدی سجادی  با اشاره به سیل و آبگرفتگی در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: در حال حاضر، بارگیری اقلام زیستی و حیاتی برای کمک‎‌رسانی به پنج شهرستان و منطقه، از جمله شهرستان‌های دشتیاری، نیک‎شهر، کنارک و زرآباد در حال انجام است.

وی ادامه داد: در این مدت، ۱۰۵ تیم عملیاتی، جهت ارزیابی و کمک‌رسانی به ۱۵۹ روستای درگیر سیل و آب‎گرفتگی اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امدادگرانی از استان‌های فارس، یزد و کرمان در عملیات امدادرسانی این استان شرکت کردند، افزود: اقلام زیستی در بین ۶ هزار و ۳۷۷ خانواده درگیر از سیل و آب‏گرفتگی توزیع شده است.

وی با اشاره به ادامه امدادرسانی در مناطق درگیر سیلاب، ادامه داد: امدادرسانی در مناطق آسیب ‎دیده با خودروهای عملیاتی و قایق‎ ادامه دارد؛ در مناطق سخت گذر هم، ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به افراد متاثر از سیل و آبگرفتگی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • ۸۳ سورت پرواز برای امدادرسانی به مناطق سیلزده بلوچستان انجام شد
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف
  • پرشدگی ۶۲ درصد سدها در کشور
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • پرشدگی سدها به ۶۲ درصد رسید
  • پرشدگی سدها به ۶۲درصد رسید
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده