Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@14:29:35 GMT

حضور فیلم «شهاب حسینی» در جشنواره آمریکایی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۹۶

صراط:

فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی و نیوشا جعفریان در ادامه حضورهای بین المللی به عنوان نماینده سینمای ایران در این دوره جشنواره سینه کوئست آمریکا در بخش نگاه ویژه به سینمای جهان در روز هشتم مارچ اولین نمایش خود را خواهد داشت.

به گزارش افکارنیوز این جشنواره مستقل یکی از برجسته‌ترین جشنواره‌های کشف فیلم‌های خلاقانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان « آن شب » درباره یک زوج ایرانی در آمریکا است که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه‌ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهاب حسینی جشنواره آمریکایی فیلم سینمایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کنیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت کشورش برای آزادی زندانیان آمریکایی از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «متیو میلر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری اعلام کرد برای بازگرداندن «رایان کوربت» و سایر شهروندان آمریکایی که در افغانستان بازداشت هستند از هر اهرمی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود «ما به‌طور مستمر، از جمله در نشست‌ها با نمایندگان طالبان، برای آزادی فوری و بدون قید و شرط رایان کوربت و دیگر آمریکایی‌های بازداشت‌شده در افغانستان فشار آورده‌ایم».

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت واشنگتن به حکومت طالبان تاکید کرده که بازداشت شهروندان آمریکایی مانع مهمی برای تعامل مثبت است.

آزادی دو عضو طالبان با گذشت بیش از 20 سال از زندان آمریکا آمریکا: بازداشت شهروندان ما توسط طالبان قابل تحمل نیست کابل: چند آمریکایی در افغانستان بازداشت شده و زندانی هستند

«مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا نیز پیش‌تر در بیانیه‌ای اظهار داشت کوربت شهروند آمریکایی که در افغانستان زندانی است باید هرچه زودتر آزاد شود. دولت جو بایدن برای آزادی او کاری انجام نداده است.

گفته می‌شود رایان کوربت تبعه آمریکایی به اتهام جاسوسی برای واشنگتن در بازداشت حکومت طالبان است.

شمار زندانیان آمریکایی در افغانستان مشخص نیست، اما چندی قبل «حبیب‌الله بدر» معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان شمار زندانیان خارجی در زندان‌های طالبان را 25 نفر اعلام کرده بود.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب، پرویز خان و آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • اکران نوروزی بی‌رمق آسمان غرب و پرویز خان، آپاراتچی/ قربانی‌شدن تنها افسر نظامی که رهبر انقلاب به او اقتدا کرد / چرا صداوسیما از فیلم‌های ارزشمند سینمای ایران حمایت نمی‌کند؟
  • آمریکا: از هر اهرمی در افغانستان استفاده می‌کنیم
  • واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی (فیلم)
  • عکس العمل دختران پس از دیدن شهاب حسینی
  • (ویدئو) واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • ببینید | واکنش عجیب دختران بعد از دیدن شهاب حسینی
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟