Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@07:24:54 GMT

۳۶ راه روستایی در شهر اردل و کوهرنگ قطع است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۶۹۷

۳۶ راه روستایی در شهر اردل و کوهرنگ قطع است

زمان پور درباره وضعیت استان چهارمحال و بختیاری پس از بارش های اخیر گفت: ۳۶ راه روستایی در شهر اردل و کوهرنگ قطع است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مرتضی زمان پور عصر امروز (چهارشنبه 7 اسفند) در برنامه گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره استان چهارمحال و بختیاری و آسیب های وارده به بخش های مختلف این استان در اثر بارش های اخیر پرداخت و گفت: برای مقابله با سیل احتمالی جلسه پیشگیری به ریاست استاندار تشکیل و تاکیدات لازم به مدیران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش بیش از 190 میلیمتری در شهرستان کوهرنگ گفت: اقدامات پیشگیرانه اساسی انجام شد و در آماده باش کامل بودیم.

 

وی با تاکید بر اینکه خسارت جانی نداشتیم اما خسارت های مالی زیادی در راهها، رانش زمین و خسارت به مسکن های روستایی و قطع برق ایجاد شد، گفت: 36 راه روستایی در شهر اردل و کوهرنگ همچنان قطع است.

 

در بخش دیگری از این برنامه خبری سحر تاج بخش، رئیس سازمان هواشناسی به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت بارش های در استان های مختلف کشور پرداخت و با بیان اینکه بارش در استانهای حاشیه زاگرس مرکزی و البرز مرکزی قابل ملاحظه بود، گفت: بیشترین بارش از ایستگاه کوهرنگ به میزان 198 میلیمتر گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه در استانهای مرکزی، تهران، قم و البرز هم بارش ها قابل ملاحظه بوده است، گفت: رکورد بارش ها در فعالیت بارشی در ایستگاه مهرآباد و شمیران بوده است.

 

تاج بخش با بیان اینکه بارش ها فراتر از نرمال بوده است، ادامه داد: در استان البرز نیز در ایستگاه دیزین بارش قابل ملاحظه ای را شاهد بودیم.

 

وی با بیان اینکه در 21 درصد از کشور بارش بالای مقدار نرمال است، گفت: نسبت به سال قبل هنوز 2 درصد کاهش بارش داریم.

 

رییس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از شنبه تا دوشنبه آینده سامانه بارشی؛ نوار شمال کشور را تحت تاثیر قرار خواهد بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق سیل زده خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون

رضا کریمی اظهار داشت: بازرسان شبکه بهداشت در بازرسی از داروخانه‌های سطح شهرستان اردل، مقدار ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته را از یکی از داروخانه‌های دامی در شهر سرخون ضبط نمودند.

وی افزود: این دارو‌ها که شامل ۱۹ نوع دارو بود، از چرخه مصرف در دامپزشکی خارج شد.

بیشتر بخوانید

کشف و ضبط داروی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان کیار

کریمی از دامداران و عشایر شهرستان اردل خواست تا در هنگام خرید دارو‌های دامی مورد نیاز خود، ضمن دریافت این دارو‌ها از داروخانه‌های مجاز، به تاریخ تولید و انقضای آن نیز توجه نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • ضبط ۱۳۸ قلم داروی تاریخ مصرف گذشته در سرخون
  • آغاز طرح هادی روستایی در اردل
  • برگزاری جشنواره ملی فرهنگی ورزشی روستایی و عشایری در کوهرنگ
  • سفر به دشت لاله های واژگون کوهرنگ+ تصاویر