Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی‌وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان   در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و رابطین و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی با رعایت همه جوانب چهارچوب‌هایی را تدوین می‌کند که همه رسانه‌های رسمی ملزم به رعایت آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  گفت: باید از طریق فرهنگ سازی سوداگری اقتصادی و سودجویی برطرف شود زیرا مبارزه با احتکار و چیزی که به سلامت مردم بستگی دارد بسیار مهم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه جای کشور درگیر ویروس کرونا هستند که باید اطلاع رسانی لازم برای مقابله با این ویروس به مردم انجام شود.

او ادامه داد: سیستان و بلوچستان از استان‌های با چالش از لحاظ زیرساخت است اما با وجود پنج هزار کیلومتر فیبر هوایی خوشبختانه کوچکترین اخلالی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

زینی‌وند گفت: برای اولین بار در استان شاهد دستگاه الکترونیکی احراز هویت بودیم که عملکردی بسیار مطلوب داشت.

او  ضمن تشکر از حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم این استان با حضور هوشمندانه و پرشور خود بار دیگر برگ زرینی برای این منطقه به ارمغان آوردند و افتخار می‌کنیم که انتخاباتی شفاف و در سلامت کامل با همراهی مردم برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: درصد مشارکت نسبت به ادوار گذشته تا حدودی پایین‌تر بود اما نسبت به کشورهای دیگر بسیار قابل قبول بوده است.

او بیشترین مشارکت انتخابات در سیستان و بلوچستان را در دلگان و کمترین کاهش مشارکت را در زاهدان عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه سراوان و چابهار با افزایش مشارکت نسبت به دوره‌های قبل روبرو بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست اظهار داشت: فضای رسانه‌ای کشور هماهنگ هستند اگرچه جاهایی ایجاد دلهره و نگرانی بوجود آمده اما باید آرامش در جامعه حفظ شود.

حسین مسگرانی گفت: در ۲ روز اخیر حجم وسیعی از اخبار گوناگون مخابره می‌شود که رسانه‌ها باید ورود کنند و اخبار صحیح را اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شعار سال، باید مردم را در فعال‌سازی هر چه بیشتر منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل منطقه آزاد سیستان، اظهار داشت: خوشبختانه منطقه آزاد سیستان شکل گرفت و هیئت مدیره آن مشخص شد که با توجه به شرایط خوب این منطقه امیدواریم شاهد تحولی عظیم در این خطه باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسئول از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، گفت: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشورهای همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چرا که این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

وی با اشاره بر تاثیر رونق تجارت در توسعه استان تاکید کرد: مناطق آزاد سیستان و بلوچستان باید به گونه‌ای باشند که تمام مردم برای خرید به این استان سفر کنند‌.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید با توجه به شعار سال، مردم را در فعال‌سازی هر چه بیشتر منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • پسر علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پسر آیت‌الله علم‌الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • رشد ۵۷ درصدی اهدای خون بانوان در سیستان و بلوچستان
  • مدیر کل حوزه استاندار خراسان رضوی منصوب شد
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • سوخت رسانی در استان سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد