Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سعید نمکی پس از اتمام جلسه کمیته ملی کرونا گفت: در این جلسه مقرر شد به جای قرنطینه شهرها محدودیت‌هایی را برای افراد مشکوک و مبتلا اعمال کنند و اکیپ‌های ما در ورودی‌ شهرها مستقر می‌شوند و با تب سنج افراد مشکوک یا مبتلا را شناسایی می‌کنند.

وی گفت: مردم از سفر پرهیز کنند، وقتی منع رفتن به مدارس اعلام می‌شود از نقطه آلوده به غیر آلوده سفر نکنند، اگر شهروندی در مبادی شهری مشکوک تشخیص داده شود ۱۴ روز قرنطینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی درباره تعطیلی دانشگاه‌ها و مدارس نیز گفت: دانشگاههای سراسر کشور طبق مصوبه کمیته ملی کرونا هفته آینده تعطیل خواهند بود که این مصوبه باید به امضای رییس جمهور برسد. وضعیت دایر بودن و یا تعطیلی مدارس نیز جمعه شب مشخص خواهد شد. مدارس مناطقی که در آنها موارد مثبت کرونا شناسایی شده در یک دوره ۳ روزه تعطیل خواهند بود. لیست این مناطق جمعه شب اعلام خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: در رابطه با مدارس مناطقی که از دید ما که موارد مثبت دارند جمعه شب بررسی و اعلام می‌شود. در آن مناطق، مدارس به مدت سه روز تعطیل می‌شوند. با توجه به اینکه دانشجویان یک‌ هفته به دیدار خانواده‌ها رفته‌اند و تشخیص ابتلای آنها دشوار است مقرر شد یک هفته دیگر تعطیل باشند، به شرط اینکه اساتید به محل کار تشریف بیاورند و آموزش از راه دور ارائه شود.

وی افزود: در آموزش و پرورش نیز قرار شد در روزهای تعطیل دروس از راه دور به دانش آموزان ارائه شود.

کد خبر 487371 برچسب‌ها كروناويروس كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور، مردم غیور مناطق مختلف استان آذربایجان شرقی، پس از اقامه نماز جمعه در شهرها، با راهپیمایی، حمایت خود را از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات تنبیهی رزمندگان سپاه پاسداران، اعلام خواهند کرد.

بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اطلاعیه ای صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

رژیمِ سفاک و درنده خویِ صهیونیستی، درمانده و گیج از سیلی محکم و مشتِ آهنین؛ درعمـلیـاتِ مـوفـق پهپادی ـ موشـکی «وعـدۀ صـادق» جمهوری اسلامی ایران درپی پاسخ به تجاوزاتِ نظامیِ مکرر و به تلافیِ خیرهِ سری‌هایِ اخیرِ این رژیمِ خبیث، ددمنش و مستأصل از رویارویی در «طـوفانٌ الاحــرار» روزِجهانیِ قدسِ امسال؛ همچنان ذلیلانه به دنبال فرافکنی و فرار از خفت و خواری و تبعاتِ جبران ناپذیر از این ضرباتِ کاری و شکست‌های مفتضحانۀ پی در پی در سطحِ منطقه و از گروه‌های مقاومت و جمهوری اسلامی ایران؛ زنان و کودکانِ بی‌گناه و بی‌پناه و مردمانِ غیرنظامی غزۀ این باریکۀ «عزّت و شرافت، مقاومت و ایستادگی» را زیر ضرباتِ خصمانۀ چکمه‌های خون آلود و حملاتِ ددمنشانه و وحشیانۀ خود؛ تحتِ سخت‌ترین ظلم‌ها و ستم‌های  وصف ناپذیر قرار داده است.

نمازگزاران جمعه همچون ماه‌ها و هفته‌های گذشته با اعلام همبستگی بی‌قید و شرط با مردم مظلوم غزه، روز جمعه هفته جاری، پس از نماز جمعه با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات نابخشودنی و تداوم نسل‌کشی رژیم جنایتکار صهیونیستی، و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار توقف ماشین کشتار رژیم جعلی و آتش‌بس فوری در غزه بوده و حمایت خویش را از عملیات غرور آفرین وعده صادق در تنبیه رژیم متجاوز اعلان خواهند کرد.

این راهپیمایی در شهر تبریز هم بعد از اقامه نماز، از سه راه مصلا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها؛ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • کنفدراسیون صادرات: جمعه و شنبه باید تعطیل شود
  • کاهش دامنه نوسان باید ادامه یابد / سهامداران از اقدام هیجانی پرهیز کنند
  • جمعه و شنبه باید تعطیل شود