Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت: مقرر شد در هر استان، ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استانی تشکیل شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر نمکی پس از نشست ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا در مصاحبه با شبکه خبر گفت: صدا و سیما و وزارت بهداشت به عنوان مرجع اصلی خبر‌رسانی تعیین شده است
وزیر بهداشت با بیان این که به جای قرنطینه شهر‌ها محدودیت رفت و آمد برای افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته می‌شود افزود: در ورودی شهر‌ها با تجهیزات لازم (حرارت سنج، تب سنج و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) ورود و خروج‌ها کنترل خواهد شد.
او گفت: از همه مردم می‌خواهم که وقتی چند روز مدرسه تعطیل می‌شود، سفر نکنند و از نقاط آلوده به نقاط غیرآلوده یا از مناطق غیر آلوده به آلوده دیگر  سفر نکنند در صورتی که در مبادی شهرها فردی مشکوک به ابتلا تشخیص داده شود ۱۴ روز به قرنطینه می‌رود.   نمکی درباره تعطیلی مدارس هم گفت: مدارس در مناطقی که در آن‌ها آلودگی وجود دارد موقتاً و به مدت سه روز تعطیل می‌شوند و  روز جمعه (۹ اسفند) اسامی شهر‌هایی که مدارس آن‌ها تعطیل می‌شوند، به اطلاع عموم می‌رسد. 
وزیر بهداشت گفت:  دانشگاه‌ها نیز به طور موقت و به مدت یک هفته (حضوری) تعطیل خواهد شد؛ آموزش از راه دور ادامه دارد. 
نمکی گفت: در بقاع متبرکه (حرم مطهر امام رضا، حضرت معصومه، شاهچراغ، عبدالعظیم و...) محدودیت ورود به حرم اعمال خواهد شد. 
وزیر بهداشت افزود: در ورودی‌های بقاع، تجهیزات لازم (مایع ضد عفونی کننده، ماسک و.) برای جلوگیری از انتشار ویروس در اختیار مردم قرار می‌گیرد   او با بیان این که نماز جمعه به مدت یک دوره در شهر‌هایی که آلوده تشخیص داده شده برگزار نخواهد شد افزود:  سامانه ۴۰۳۰ که بسیار پرشتاب و سریع در پاسخگویی است به جای 190 از امروز برای پاسخ گویی مردم راه اندازی شده است. این ستاد با کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راه اندازی شده است.   وزیر بهداشت درباره روند بهبودی بیماران مبتلا به کرونا در کشور نیز گفت: در این زمینه خوشبختانه خبرهای خوبی به دست می‌آید و تعداد افراد رو به بهبودی افزایش یافته است و امروز تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌ها ترخیص شده و حدود ۳۰ نفر هم در قم ترخیص شده‌اند.
مصوبات نشست ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا باید به تأیید رئیس جمهور برسد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نمکی وزیر بهداشت ستاد مدیریت و پیشگیری کرونا قرنطینه کرونا نماز جمعه وزیر بهداشت شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سبا باشگاه خبرنگاران جوان ید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به تعطیلی روزهای هفته گفت: جزئیات لایحه به این صورت بود که به جز روز جمعه یک روز دیگر نیز باید تعطیل باشد. در کمیسیون اجتماعی مجلس نظرات مختلف بر سر تعطیلی پنجشنبه و یا شنبه وجود داشت. با توجه به اینکه عملا در تهران پنجشنبه‌ها تعطیل است نظر دولت بر تعطیل شدن پنجشنبه‌ها بود و بیشترین ارتباط هم با دنیا از طریق تهران است. همه وزارت خانه‌ها منتظر نظر مجلس هستند، اما دولت هم نظر رسمی خود را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: دولت تا الان ۴۴ ساعت کاری را مبنا قرار داده بود، اما بعد پیشنهاد ساعت کاری دو ساعت و نیم را داد و بعد هم مجلس این ساعت را ۴۰ ساعت اعلام کرد که دولت هم با آن موافق است و حقوق افراد هم تغییری نخواهد کرد. اگر بخش خصوصی بخواهد اقدام خاصی انجام دهد مربوط به وزارت کار است.

حسینی افزود: در دولت دهم بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر اینکه تعطیلی ما از همه جا بیشتر است، اما بعد از بررسی دیدیم که چنین موضوعی صحت ندارد و تازه اگر تعطیلی ما در هفته دوروز باشد تازه میتوان گفت که با برخی از کشورها یکی هستیم. حتی ساعات کاری ما نسبت به برخی ازکشورها بیشتر است. مردم علاوه بر کار زندگی خود را نیز دارند مخصوصا ما که تاکید بر ارتباط با خانواده داریم این تعطیلات کمک کننده است. حتی در دوران کرونا که ساعات کاری کم بود گاهی بازدهی بیشتری داشتیم.

کد خبر 847165 برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید