Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر زنجان هزار بسته  مواد غذایی مورد نیاز از این استان به هم‌وطنان زلزله‌زده در استان آذربایجان‌غربی ارسال کرد.
آقاجانلو گفت: با توجه به زلزله اخیر در برخی از مناطق آذربایجان‌غربی، نخستین محموله مواد غذایی و اقلام مورد نیاز از زنجان به این هم‌وطنان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در حال آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز برای امدادرسانی و ارائه خدمات امدادی به سوی محل‌های حادثه اعزام شوند.

آقاجانلو با اشاره به اینکه مواد غذایی ارسال شده به زلزله‌زدگان استان آذربایجان‌غربی به صورت ۷۲ ساعته است، عنوان کرد: بسته غذایی امدادی ارسالی به استان مذکور شامل اقلام اساسی همچون خرما، کنسرو لوبیا، تن ماهی و برنج پخته آماده است. انتخاب این اقلام متناسب با نیاز مردم زلزله‌زده استان آذربایجان‌غربی بوده صورت گرفته است.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امدادرسانی به سیل زدگان هلال احمر زنجان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به تشرف یکهزار و 980 نفر زائر امسال از استان به سرزمین وحی گفت: این زائران

در قالب ۱۵ کاروان اواسط خرداد ماه از فرودگاه ارومیه عازم سرزمین وحی خواهند شد.

حق شناس، با بیان اینکه طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته اعزام زائران این استان به مکه مکرمه آینده انجام می‌شود، افزود: ظرفیت اعزامی برای کاروانهای حج تمتع در استان، یک هزار و ۹۸۰ نفر است که درحال حاضریکهزار و ۹۶۰ نفر مجوز اعزام را برای شرکت در مناسک حج تمتع دریافت کرده‌اند.

وی اظهارکرد: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته، کاروانهای اعزامی از آذربایجان‌غربی، به اصطلاح مدینه بعد بوده و پس از انجام مناسک حج در مکه مکرمه، به مدینه منوره مشرف خواهند شد.

حق شناس گفت: با توجه به برنامه ریزیهای صورت گرفته و پس از اعلام اولویتهای مربوط به حج تمتع امسال، ثبت نام در کاروانها توسط خود حجاج انجام شده و اقدامات تشخیصی درخصوص مشکلات جسمانی حجاج به صورت کامل انجام شده است.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر پزشکان و مراکز درمانی مختلف با سازمان حج همکاری دارند تا معاینه های لازم را در خصوص وضعیت جسمانی حجاج اعزامی انجام دهند.

حق شناس اظهارکرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده، زائران آذربایجان‌غربی در اواسط خرداد ماه آینده از فرودگاه ارومیه به سمت جده و سرزمین وحی مشرف خواهند شد و پروازهای بازگشت نیز از مدینه به ارومیه صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی شده که زائران اعزامی از آذربایجان‌غربی حدود ۳۰ تا ۳۵ روز در مکه مکرمه و مدینه منوره حضور داشته باشند.

حق شناس افزود: روند آموزشی حجاج از هفته های گذشته آغاز شده و زائران در دوره هایی که تمهید شده،حضور می یابند تا روند انجام مناسک، موارد مورد نیاز در عربستان و همچنین ضرورت های زیارت و حضور در سرزمین وحی را فرا بگیرند.

دیگر خبرها

  • تشرف نزدیک به دو هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ساخت میعادگاه مرکزی راهیان‌نور شهیدکاوه در مهاباد
  • بازسازی بیش از ۸۰ درصد واحد‌های زلزله زده درخوی
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند / جزییات
  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خوی آذربایجان‌ غربی
  • زلزله خوی خسارتی در پی نداشت
  • زلزله ۴.۲ ریشتری خوی را لرزاند