Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان بسیاری از کشورها پروازها به ایران و از ایران به کشورهای خود را قطع کرده اند گفت: تاکنون قطر، ترکیه، کردستان عراق، عمان، امارات ترکمنستان و هندوستان، اجازه ورود پروازهای ایرانی به کشور خود  را نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از امروز کشور هندوستان اعلام کرد که اجازه پرواز به هواپیماهای ایرانی نمی دهد و به جز کشورهای اروپایی تمامی کشورها پروازهای خود را به ایران ممنوع کرده اند و اجازه ورود هواپیمای ایرانی چه با مسافر و چه بی مسافر را به کشورهای خود نمی دهند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی توضیح داد: امارات هم به هیچ عنوان اجازه نمی دهد هواپیمای ایران وارد کشورشان شود حتی اجازه انجام پروازهای بدون مسافر هم برای بازگرداندن مسافران ایرانی را نمی دهد.

او تصریح کرد: تا پیش از این کشور ترکیه اجازه می داد پرواز های بدون مسافر برای بازگرداندن مسافر انجام شود اما ساعتی پیش اعلام کرد که پروازهای بدون مسافر را نمی پذیرد .

سامانی با اشاره به اینکه در فرودگاه مهرآباد دستگاه های حرارتی برای اندازه گیری درجه تب مسافران نصب شده است افزود: حتی اگر پرواز های کشورهای دیگر از چین عبور کرده بودند در فرودگاه امام خمینی تهران تمامی مسافران از طریق دستگاه های حرارتی ارزیابی می شوند و در صورتی که مسافری مشکوک باشد به قرنطینه منتقل می شود.

او اظهار کرد: طبق گفته وزیر راه و شهرسازی افرادی که خواستار کنسلی بلیت خود هستند می‌توانند بدون این کسر جریمه ، هزینه بلیت های خود را استرداد کنند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریع‌تر اقدامات لازم و اخذ تمهیدات از سوی وزارت بهداشت و دولت انجام گیرد و شرایط به حالت عادی باز گردد .

چندی پیش هواپيمايى كشور تركيه، با ارسال نامه اى، هرگونه پرواز ايرانى به كشورش را حتى براى فرود اضطرارى، حتى بدون مسافر، ممنوع اعلام كرد. هواپيماى تهران-استانبول ماهان نيز از ميانه راه استانبول به تهران بازگشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل هواپیما هواپیمای ایران بدون مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری مهر، با فروکش کردن پاسخ تنبیهی و ضربه شصت عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به حمله تروریستی اخیر صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در دمشق، اینک مرحله دوم عربده‌کشی اشغالگران در فضاسازی جنگ روانی با صف کردن پیاده نظام سایبری و رسانه‌ای خود در شبکه‌های اجتماعی علیه منافع کشورمان بار دیگر آغاز شده است.

در همین ارتباط، یک مفسر ترکیه‌ای سوری تبار و تحلیلگر مسائل غرب آسیا و امور ترکیه در پستی اینستاگرامی با انتشار پیامی به تهدیدات روزهای اخیر متجاوزان صهیونیستی در حمله به منافع کشورمان واکنش نشان داد.

بر پایه این گزارش، «حسنی محلی»، روزنامه نگار و تحلیل‌گر مسائل غرب آسیا در ترکیه که پیشتر در واکنش به عملیات پرصلابت موشکی و پهپادی ایران ضد اهداف نظامی در اسرائیل در سخنانی عملیات ایران را «پرستیژ» و اعتبار و حیثیت دوباره به جهان عرب و فلسطینیان در مبارزه با اشغالگران توصیف کرده بود، با انتشار تصویری در اینستاگرام از یک قالی دست بافت و پر نقش و نگار ایران به نبوغ و صبر راهبردی تهران در مقابل تاریخ پوشالی این رژیم پاسخ داد.

حسنی محلی در پیام متنی خود با به رخ کشیدن قالی دست بافت و پر نقش و نگار و آکنده از پیچیدگی و ظرافت ایرانی و تاریخ دست‌کم ده هزارساله و با عظمت ایرانیان، رژیم با تاریخ پوشالی اسرائیل را مورد استهزاء قرار داد.

وی در آخرین پستی که در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است، گفت: «چنانچه رژیم جعلی اسرائیل که در سال ۱۹۴۸ برپا شده و قدمت صفر دارد، گمان می‌کند که می‌تواند با ایرانی‌هایی که با سابقه تاریخی حداقل ده‌هزار ساله و با نقشی این چنین (قالی دست بافت پر نقش و نگار) می‌تواند در برابر ایرانی‌ها عرض اندام کند، کاملاً به خطا رفته است.»

مفسر امور ترکیه پیشتر نیز در سخنانی گفته بود که ایران تنها کشوری در میان کشورهای اسلامی و عربی است که در برابر آرمان آزادی فلسطین در مقابل اشغالگران مستحکم و با اخلاص ایستاده است.

وی با انتشار تصویر قالی دست بافت و آکنده از نقش و نگار پیچیده بار دیگر رفتار سیاسی و صبر راهبردی و معروف ایران را بار دیگر به دشمنان فلسطین و حامیان رژیم صهیونیستی گوشزد کرد.

کد خبر 6081552

دیگر خبرها

  • واکنش معنادار تحلیلگر ترکیه‌ای ازنبوغ ایرانی مقابل هیاهوی اسرائیل
  • ساخت وساز در حریم رودخانه سوادکوه نگران کننده است
  • اسرائیل بدون چراغ‌ سبز آمریکا اقدامی نخواهد کرد
  • حمایت قاطع اردوغان از ایران | اسرائیل صبر ایرانی ها را لبریز کرد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • ممنوعیت ورود سگ‌ به بوستان‌های تهران
  • ممنوعیت ورود سگ به بوستان‌های تهران
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ممنوعیت ورود به کنگره فلسطین برلین علیه وزیرسابق یونانی