Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو خیریه رویش مشهد از توزیع ۱۷۸ عدد صابون در بین خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: در راستای اهداف این خیریه تا آخر این هفته اقدام به توزیع محموله مواد شوینده و بهداشتی و ضد عفونی کردن منازل خانواده‌های تحت پوشش این خیریه می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امروز اعضای خیریه رویش در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کنترل آن در بین خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد اقدام به توزیع ۱۷۸ عدد صابون در بین آن‌ها کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه نوید سرو آزاد یکی از اعضای این خیریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: خیریه رویش یک تیم جوان است که در آن 10 جوان خیر دور هم جمع شده‌اند و این خیریه را به‌عنوان یک سمن ثبت کرده‌اند، این خیریه در محدوده جاده سیمان مشهد ۴۰۰ خانواده محروم و بی‌بضاعت را تحت پوشش فعالیت‌ها و خدمات خود قرار داده‌ است.

این عضو خیریه رویش در خصوص خدمات ارائه شده به محرومان توضیح داد: فعالیت‌های ما شامل ارائه خدمات در انواع حوزه‌های تحصیلی و آموزشی به فرزندان این خانواده‌ها، تهیه تغذیه و نان گرم روزانه، توزیع لباس و پوشاک برای خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا واجب دانستیم با توجه به فقر اقتصادی که این خانواده‌ها با آن دست به گریبان هستند قادر به تهیه ملزومات بهداشتی و ضد عفونی برای خود نیستند، اعضای این خیریه به فکر چاره‌اندیشی در این رابطه افتادند‌.

سرو آزاد تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم این روزهای جامعه در تشدید شرایط بهداشتی و ضد عفونی بدن و منازل، اعضای این خیریه تصمیم گرفتند دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهند.

عضو خیریه رویش در خصوص فعالیت‌های این خیریه توضیح داد: در گام نخست امروز اعضای این خیریه اقدام به توزیع ۱۷۸ عدد صابون در بین خانواده‌های محروم حاشیه شهر کردند و در راستای آن تا آخر این هفته یک محموله دیگر شامل اقلام شوینده و بهداشتی در بین این ۴۰۰ خانواده توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تا آخر این هفته اعضای سمن رویش اقدام به ضد عفونی کردن منازل این خانواده‌ها می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع مواد ضد عفونی حاشیه شهر مشهد خانواده ها حاشیه شهر ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • نشست اعضای کدکس مواد غذایی در چین برگزار می‌شود