Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:02:23 GMT

ستاره سیتی و کابوس ابدی مقابل سرخیو راموس!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۷۹۵۱

ستاره سیتی و کابوس ابدی مقابل سرخیو راموس!

سرخیو آگوئرو امیدوار به شکستن طلسم ناکامی در بازی امشب مقابل سرخیو راموس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امشب در دیداری دشوار در برنابئو مهمان رئال مادرید خواهند بود و بی شک امید اول گلزنی این تیم به ساق های سرخیو آگوئرو، مهاجم باتجربه و آرژانتینی گره خورده است؛ مهاجمی که البته آمار قابل قبولی برای رقیب مستقیمش، سرخیو راموس ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سرخیو آگوئرو در طول دوران ورزشی اش تا به حال 13 بار مقابل سرخیو راموس به میدان رفته و حتی یک بار نیز موفق به کسب پیروزی نشده است. این مهاجم باتجربه در اتلتیکومادرید نامی برای خود دست و پا کرده و تبدیل به مهاجمی نامدار شد، اما سرخیو آگوئرو در دوران حضور در روخی بلانکوس 10 بار برابر سرخیو راموس بازی کرد که هشت شکست و دو تساوی حاصل کار این مهاجم گلزن بود.

 

این روند در منچسترسیتی نیز ادامه یافت و در سه تقابل بعدی، سرخیو آگوئرو حتی یک بار هم مقابل سرخیو راموس موفق نبوده و نتوانست طعم پیروزی را بچشد. امشب نیز کار سیتی و سرخیو آگوئرو مقابل رئال مادرید و کاپیتان راموس بسیار دشوار خواهد بود، زیرا کهکشانی ها تا به حال زیر نظر زین الدین زیدان در لیگ قهرمانان و در مراحل حذفی در دو مجموع دو دیدار رفت و برگشت مغلوب نشده و همیشه صعود نتیجه کار آنها بوده است. به نظر می رسد کسب یک نتیجه تساوی خصوصا در صورت به ثمر رساندن گل، می تواند نتیجه مطلوبی برای سرخیو آگوئرو و همبازیانش باشد.

سرخیو راموس سرخیو آگوئرو منچستر سیتی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس سرخیو آگوئرو منچستر سیتی رئال مادرید مقابل سرخیو راموس سرخیو آگوئرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس

رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی منچستر سیتی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

تلاش دو تیم برای کسب پیروزی در ۹۰ دقیقه و دو وقت اضافه بی‌نتیجه ماند تا ضربات پنالتی تکلیف تیم راه یافته به جمع چهار تیم برتر مسابقات را مشخص کند و این شاگردان کارلو آنچلوتی بودند که موفق شدند عملکرد بهتری در این ضربات داشته باشند و حریف قدرتمندشان را از سر راه بردارند.

شاید کمتر کسی انتظار داشت که رودیگر پشت آخرین ضربه پنالتی که یکی از حساس‌ترین ضربات بود بایستد و آن را به گل تبدیل کند، اما این ستاره آلمانی موفق به انجام کار شد و جالب است بدانید که این تنها کمک او به رئال در جریان پنالتی‌ها نبود.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد زمانی که کواچیچ پشت ضربه پنالتی ایستاد، رودیگر که پیش از این در تیم چلسی با او هم‌بازی بود و شناخت خوبی از این بازیکن داشت به لونین اشاره کرد که او قرار است ضربه پنالتی را به کدام سمت بزند و این دروازه‌بان کروات هم با راهنمایی او توانست این ضربه را مهار کند که نقش مهمی را در پیروزی و صعود رئال ایفا کرد.

منبع:ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کری ستاره سیتی: چهارمین قهرمانی متوالی را می‌خواهیم
  • واکنش سرخیو آگوئرو به ضربات پنالتی دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • هفته کابوس‌وار انگلیسی‌ها در رقابت‌های اروپایی؛ تنها استون ویلای اونای امری آبروداری کرد!
  • درخواست بزرگ کودی رودز از WWE؛ کابوس آمریکایی به دنبال تاریخ‌سازی در انگلستان است
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • حتی یک پیش‌بینی ستاره بارسا درست در نیامد
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد (عکس)
  • کابوس «رئال» از حضور در «اتحاد»/ «سیتی» به دنبال تکرار تاریخ است