Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@08:50:35 GMT

سوریه|آزادسازی چند روستای دیگر در حومه ادلب

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۰۱۶

سوریه|آزادسازی چند روستای دیگر در حومه ادلب

نیروهای سوری موفق شدند سه روستای دیگر در حومه جنوبی ادلب را از لوث تروریست‌‎ها آزاد کنند. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود در حومه جنوبی ادلب روستاهای "کفر موسی"، "فلیفل" و "سفوهن" را از لوث تروریست‌ها آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای ارتش سوریه طی روزهای اخیر توانست به‌سرعت شهرک‌ها، روستاها و ارتفاعات مهم «رکایا سجنة،معرة موقص،کفرسجنة، الشیخ مصطفى، معرزیتا،حاس ،معرة حرمة ،کفرنبل،بعربو،الدار الکبیرة،آثار شنشراح ،دیر سنبل وحزارین» را پس از هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها و قطع کردن راه‌های امدادرسانی به آنها و محورهای تحرکات و انهدام مقرهای فرماندهانشان آزاد کنند.

آزادسازی این مناطق از آن جهت اهمیت دارد که عمق امن و مستحکم تروریسم در حومه جنوبی ادلب است و ارتش همچنان به وظیفه ملی خود ادامه خواهد داد و بر پاکسازی تمام خاک سوریه از لوث تروریسم پافشاری می‌کند.

سوریه| ادامه پیشروی ارتش در محور ادلبتسلط ارتش سوریه بر 8 روستا در حومه ادلب

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • آمریکا همچنان نفت و گندم سوریه را غارت می‌کند
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • کشته شدن ۵۰ تروریست الشباب در سومالی
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر