Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم حسنیه جزودانش، مادر شهیدان بزرگوار حبیب، مجید و امیر آقاجانلو، برای آن بانوی مومنه علو درجات و همنشینی با حضرت فاطمه صدیقه (س) و فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مومنه حاجیه خانم حسنیه جزو دانش، مادر شهیدان گرانقدر حبیب، مجید و امیر آقاجانلو از غیورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تالم و تاثر خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع)، در حساس‌ترین دوران دفاع مقدس فرزندان عزیزش را تقدیم سربلندی اسلام و انقلاب کرد، اوج ایثار و بندگی خدا را متجلی ساخت و افتخاری ماندگار برای ملت قدرشناس ایران شد.

این جانب مصیبت وارده را به خانواده محترم این مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر بزرگوار علو درجات و همنشینی با بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه صدیقه (س) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور خانواده شهدا شهیدان آقاجانلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ حاجیه خانم صدیقه محلوجی مادر شهیدان محمد جواد و ابوالفضل قربانی بر اثر بیماری در ۸۶ سالگی به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.


شهید محمد جواد قربانی در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر ۴ و حسن قربانی دیگر شهید خانواده هم درسال ۶۵ در ادامه عملیات کربلای سه به شهادت رسید.


مجلس ختم این این مادر شهیدان فردا در مسجد فاطمیه در خیابان زینبیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مادر برادران شهید آزادی تا خانه ابدی اش بدرقه شد
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • اژه ای درگذشت زهرا شجاعی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت استاندار ایلام در پی درگذشت مادر ۲ شهید والامقام
  • پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه آذربایجان شرقی در پی درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی
  • درگذشت مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد