Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:08:55 GMT

پیشرفت‌های Dying Light 2 نسبت به نسخه پیشین

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۰۶۳

پیشرفت‌های Dying Light 2 نسبت به نسخه پیشین

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی جذاب و اول شخص Dying Light 2 محصول شرکت تک‌لند یکی از چند عنوانی است که ناگهان در ماه ژانویه با تاخیر مواجه شد. این عنوان در ابتدا قرار بود تا در بهار سال جاری به بازار عرضه شود، اما زمان نهایی انتشار بازی Dying Light حالا کاملا نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین تیم توسعه شرکت تک‌لند سعی دارند با توجه به تجربیات کسب شده، ارتقایی بر روی برخی از فیزیک‌های بازی نسبت به عنوان ابتدایی انجام دهند. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به سیستم استفاده از قلاب در بازی اشاره کرد. استفاده از قلاب‌ها در بازی اول قابل اجرا بود، اما فیزیک این قابلیت بیشتر مانند بازی بتمن عمل می‌کرد و شخص را به سرعت و بدون تغییر موقعیت از نقاط پایینی به ارتفاعات می‌کشاند. قلاب انداختن در بازی Dying Light 2 قرار است از فیزیک بهتری پیروی کند. گفتنی است که بارتز کولن، یکی از طراحان این عنوان، در مصاحبه اخیر خود این فیزیک را " همانند تارزان و یا مرد عنکبوتی" خواند.

سخنان طراح این بازی

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: " این فیزیک بیشتر مثل تارزان و مرد عنکبوتی است. اما نمی‌شود از این قابلیت در بازی سوءاستفاده کرد چرا که نیاز است تا در بالای سر فرد یک چیزی برای قلاب انداختن و تاب خوردن وجود داشته باشد ". یکی دیگر از پیشرقت‌های قابل توجه این عنوان، تشخیص لبه پرتگاه است که به گفته کولن " دقیق‌تر " طراحی شده است. او در ادامه گفت: " نسخه اول بازی، اولین تجربه ما بود و من خیلی اشتباهات مرتکب شدم، اما در Dying Light 2 خیلی بهتر به این مسائل رسیدگی کردیم. این عنوان بسیار دقیق‌تر و همچنین پیچیده‌تر است.

اما این پیچیدگی به ما کمک کرد امکاناتی را در بازی اجرا کنیم که در نسخه اول امکان‌پذیر نبود". طرفداران این عنوان همچنین می‌توانند انتظار یم بروزرسانی بر روی موتور پردازنده فیزیک بازی را داشته باشند، چرا که شرکت تک‌لند اظهار کرده است بازی قابلیت پارکور‌های طبیعی را به کاربران می‌دهد. کولن درباره طبیعی شدن پارکور بازی گفت: " زمانی که عنوان اول را بازی کردم، حس کردم تکان‌ها و پرش‌های بازی غیر واقعی‌اند. من بیش از ۶۰۰۰ ساعت Dying Light بازی کردم در نتیجه متوجه خیلی ایرادات شدم که کاربران دیگر ممکن است متوجه آن نشده باشند ".

 

بیشتر بخوانید: از بال‌های تاریک تا شتاب در شهر؛ بهترین بازی‌های ایرانی را بشناسید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای جدیدترین ها بهترین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این آزمون از ۲۵ فروردین ماه تا اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۴ رشته فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سوادرسانه‌ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست‌شناسی، نجوم و اختر فیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و شیمی برگزار می شود.

سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان در بازدید از برگزاری المپیاد علمی دانش آموزی گفت: درصد قبولی در مرحله اول المپیاد‌های علمی در استان نسبت به شرکت کننده در سال گذشته هشت درصد بود که در سال جاری به ۱۱ درصد رسیده است.

مرحله دوم المپیاد‌های علمی به صورت متمرکز در محل سالن اجتماعات دبیرستان استعداد‌های درخشان دوره دوم شهیدمدنی ناحیه ۴ تبریز برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • ستاره شمس‌آذر: استقلالی هستم و به دنبال پیشرفت
  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • لیبرمن: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • ۳۰ فروردین در دنیای علم چه خبر؟
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)