Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:21:41 GMT

یک باشگاه ورزشی متخلف در آبادان‌ پلمب شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۱۱۳

یک باشگاه ورزشی متخلف در آبادان‌ پلمب شد

رکنا: ساعاتی پیش یک باشگاه ورزشی خصوصی واقع در میدان طیب با همکاری مقام قضایی و حراست اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند پلمب شد.

پیرو دستور مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از گسترش کرونا در ورزش، تمامی باشگاه‌های خصوصی و دولتی تا پایان هفته جاری تعطیل شدند.

دستور تعطیلی اماکن ورزشی با هماهنگی شورای تأمین منطقه آزاد اروند و در راستای حفظ سلامتی ورزشکاران منطقه صورت پذیرفته و تمامی باشگاه‌های خصوصی و دولتی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازرسی‌های روزانه تا پایان هفته جاری انجام می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف مشابه با متخلفین برخورد قانونی انجام خواهد شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا سلامتی اخبار حوادث آبادان مقام قضایی آزاد باشگاه یک باشگاه کرونا ویروس عکس فیلم تهران درگذشت مشکوک ویروس کرونا بیماران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو شکایات مردمی و گزارش‌ها واصله به معاونت درمان، مطب دندانپزشک قلابی بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضائی و همراهی پلیس اماکن عمومی، برای سومین بار پلمب و فرد خاطی به مراجع قضائی ارجاع شد.

متخلف مذکور باوجوداینکه بارها از جانب مراجع قضائی محکوم شده بود، با اجاره مکان جدید اقدام به تأسیس دوباره مطبِ غیرمجاز دندانپزشکی کرده بود.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در خصوص این متخلف، اظهار داشت: این دندانپزشک قلابی در حوالی ِمیدان امام حسین (ع) فعالیت داشته و چنانچه مردم از وی شکایت دارند می‌توانند به معاونت درمان بروجرد مراجعه کنند.

زارعی با اشاره به افزایش فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حیطه دندانپزشکی به علت دریافت تعرفه ارزان‌تر توسط این افراد از مراجعین، تأکید کرد: به لحاظ عدم وجود شرایط بهداشتی و استریل تجهیزات و عدم تخصص و مهارت در امر دندانپزشکی، عوارض و مشکلات جبران‌ناپذیری در مراجعین گزارش شده که منجر به‌صرف هزینه‌های گزاف می‌شوند.

کد خبر 6086613

دیگر خبرها

  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • اوج گیری گرما در اروند
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در اروند
  • برگزاری همایش آموزشی حجاج در منطقه آزاد اروند
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند