Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر ورزشی پیشین بارسلونا می‌گوید لائوتارو مارتنیس گزینه خوبی برای خط حمله بارسلونا خواهد بود. تاریخ انتشار: 22:39 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۷۶۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برایدا که زمانی مدیر ورزشی بارسلونا بود، درباره خرید احتمالی لائوتارو مارتینس توسط بارسلونا و جانشینی این بازیکن در اینتر، گفت: اخباری وجود دارد که بارسا به دنبال یک مهاجم نوک است و احتمال جذب لائوتارو  مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن بسیار خوبی است و در چند سال گذشته به شدت رشد کرده است. بازی‌های مارتینس را چند باری در سن‌سیرو دیده‌ام و باید بگویم بازیکن خوبی است و خرید خوبی برای بارسا خواهد بود.

برایدا در مورد  احتمال جانشینی کاپیتان آرسنال به جای لائوتارو مارتنیس در اینتر هم اظهار داشت: اگر من باشم سریع با اوبامیانگ قرارداد امضا می‌کنم. او یک گلزن عالی است. به علاوه می‌تواند خیلی سریع با لوکاکو که هنوز هم تأثیرگذارترین بازیکن اینتر است، هماهنگ شود. این دو بازیکن می‌توانند مکمل خوبی برای هم باشند.

وی در خصوص احتمال جدایی مسی از بارسلونا نیز خاطرنشان کرد: دلیلی برای این کار نمی‌بینم زیرا لئو عاشق بارسا است و هیچ دلیلی برای رفتن او وجود ندارد. به نظرم مسی در نوکمپ خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: لندن شهر مورد علاقه بایرن مونیخ/ تراشتگن و گریزمان امید‌های بارسلونا را زنده نگه داشتند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی که در نیم فصل اول در جمع سرخپوشان حضور داشت، در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس را به مقصد آویسپا فوکوئوکای ژاپن ترک کرد. زاهدی در مدت کوتاه حضور خود در تیم جدیدش، درخشش قابل توجهی داشته و توجه هواداران فوتبال ژاپن را به خود جلب کرده است.

زاهدی در شرایطی در نیم فصل پرسپولیس را ترک کرد که با سرخپوشان قرارداد داشت و جدایی او منوط به موافقت اوسمار ویه‌را بود و در نهایت سرمربی برزیلی پرسپولیس با این جدایی موافقت کرد او راهی ژاپن شود.

اوسمار در گفتگوی شب گذشته خود با فوتبال برتر درباره درخشش زاهدی در ژاپن گفت: شهاب بازیکن خیلی خوبی است و خیلی حرفه‌ای از خودش مراقبت می‌کند و به خودش می‌رسد. او شرایط بدنی خیلی خوبی دارد و خیلی خوشحالم که می‌بینم اتفاقات خوبی در ژاپن برایش می‌افتد.

او درباره جدایی او از پرسپولیس گفت: برای ما تصمیم خیلی سختی بود که بگذارم شهاب در آن برهه زمانی برود. بیشتر خواسته خودش بود تا خواسته ما. به نظرم بازیکن باید بخواهد در یک تیم بازی کند تا بتواند صددرصد خودش را بگذارد.

اوسمار تاکید کرد: وقتی بازیکن می‌خواهد از تیم جدا شود، ما باید بااحتیاط برخورد کنیم که چطور این کار را انجام بدهیم. بازیکن برای اینکه صد خودش را بگذارد، باید دلش بخواهد در تیم بماند.

دیگر خبرها

  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴