Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، حمله عجیب محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی به نام و عنوان باشگاه پرسپولیس با اعتراض گسترده هواداران این تیم همراه شده است. نگاهی به اولین نشان رسمی سرخپوشان پایتخت در دهه چهل، به خوبی آشکار می‌کند نام این باشگاه همیشه «پرسپولیس» بوده است. در سال ۱۳۶۰، سازمان تربیت بدنی نام بولینگ عبده را به مجموعه ورزشی شهید چمران تغییر داد و قرار شد پرسپولیس از سال ۱۳۶۱، با نام دیگری فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان در اعتراض به این تصمیم، در بازی با هما در جام باشگاه‌های تهران حاضر نشدند و قهرمانی این مسابقات را از دست دادند.

سرانجام در سال 65 تغییر نام باشگاه به «پیروزی» رخ داد، اما مقاومت مردم و مطبوعات مستقل اسم پرسپولیس را زنده نگه داشت. عادل فردوسی‌پور در آن سال‌ها اولین نفری بود که در پخش زنده مسابقات فوتبال، از نام پرسپولیس برای صدا کردن سرخ‌ها سود برد. سرانجام در سال 91 محمد رویانیان با انجام امور اداری، رسما نام پرسپولیس را به برند باشگاه برگرداند. بنابراین آنچه با مقاومت و میل مردم در کشاکش حوادث استوار باقی مانده، از حالا به بعد هم ماندگار است.

کد خبر 487382 برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره پرونده دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان صادر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

* درباره استیناف باشگاه سپاهان اصفهان نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به محکومیت برایان دابو بازیکن تیم سپاهان به 200 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل بدرفتاری در قبال حریف و همچنین حکم به محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل استفاده از الفاظ توهین آمیز توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته نوزدهم) کشور صادر شده است، در مورد بخش اول اعتراض با توجه به ماده 102 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال و مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رأی صادره قطعی است لذا قرار رد درخواست تجدیدنظرخواهی این بخش از اعتراض تجدیدنظرخواه صادر و اعلام می‌شود. راجع به بخش دوم اعتراض با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده است، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

ابلاغیه انضباطی برای 2 بازیکن و باشگاه استقلال

 

* در مورد استیناف باشگاه پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ 510 میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل پرتاب اشیا به زمین مسابقه توسط تماشاگران منتسب در جریان مسابقه فوتبال بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات لیگ برتر (هفته هجدهم) کشور صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض مدیران استقلال به واگذاری پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف برای پرسپولیس و سپاهان
  • جریمه هواداران پرسپولیس قطعی شد
  • آرای کمیته استیناف درباره سپاهان و پرسپولیس
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری