Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: کالاهای اساسی برای روزها و هفته‌های منتهی به عید نوروز و بعد از آن تأمین شده است.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: شرایط امروز کشور خطیر است؛ نگرانی‌های مردم از مسائل قدیم و جدید اقتصادی و معیشتی و تنگناها و بحران‌های طبیعی و اجتماعی و بهداشتی و بین‌المللی آن هم در آستانه سال نو قابل فهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیاز مبرم جامعه آسایش خیال و آرامش ذهنی و اجتماعی و دور شدن از ترس از آینده است.

وی افزود: خوشبختانه دولت به رغم همه محدودیت‌ها و موانع توانسته است، متناسب با این ایام تدابیر لازمی را در نظر بگیرد: کالاهای اساسی برای روزها و هفته‌های منتهی به عید نوروز و بعد از آن تأمین شده است و برای مایحتاج عمومی در زمینه بهداشت و درمان تدارکات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده

تین نیوز

حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان روز ۷ فروردین ماه سال جاری، از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر جابه جا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد حمدالهی مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای این سازمان با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی در سطح کشور به ویژه در شرایط خاص از جمله در ماه مبارک رمضان و همچنین روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: بر همین اساس اولویت های اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این ایام، حمل به موقع کالاهای مذکور به جهت تأمین حداکثری کالاهای اساسی روزه داران، مردم و مسافرین نوروزی در اقصی نقاط کشور می باشد.

حمدالهی افزود: با توجه به محدودیت های تردد ناوگان سنگین کشور در این ایام و مستثنی بودن حمل ناوگان حامل کالاهای اساسی در کشور از ابتدای اجرای طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز هفت فروردین ماه سال جاری، حدود ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده با بیش از ۱۹ هزار سفر به مقاصد کشور حمل شد.

وی بیان کرد: از این میزان بار حمل شده طی مدت یادشده، بالغ بر ۲۶۴ هزار تن قریب به ۶۰ درصد از بندر امام خمینی (ره) حمل شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توزیع کالاهای اساسی به نرخ دولتی در شهر قزوین آغاز شد
  • توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان و نوروز در گناوه
  • جابه جایی ۴۴۶ هزار تن کالای اساسی از مبدأ بنادر کشور از طریق جاده
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تامین اقلام اساسی هیات‌های مذهبی برای شب قدر
  • تامین و توزیع بیش از ۲۳۰ تن کالای اساسی در هندیجان
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟