Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کرمی‌نژاد با بیان اینکه آب برخی از نقاط شهر تهران از جمله نواب و محله دامپزشکی غرب تهران قطع شده است، اظهار کرد: بارش‌های روزهای گذشته در تهران موجب سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌های غرب و شرق تهران شد که این مساله کدورت آب را به دنبال داشته است.

وی افزود: زمانی که میزان کدورت از مقدار مشخصی بیشتر شود، ورودی آب به تصفیه‌خانه قطع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل از ساعت ۱۶ عصر امروز به دلیل بالا رفتن کدورت و گل‌آلود بودن آب از ورود آن به تصفیه‌خانه جلوگیری و نسبت به پاکسازی و کاهش کدورت و افزایش دبی خروجی تصفیه‌خانه‌ها اقدام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به کدورت آب در تصفیه‌خانه مجبور به قطع آب شدیم و اکنون آب برخی مناطق وصل شده و تا ساعاتی دیگر مشکل کدورت نیز برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه میزان کدورت آب طی دو روز گذشته افزایش یافت، گفت: زمانی که این میزان کدورت به دلیل کاهش شدت بارندگی‌ها کاهش یافت و به حد استاندار رسید. اتصال ورودی آب به برخی مخازن تصفیه‌خانه برقرار می کنیم و در نتیجه قطعی آب برطرف می‌شود.

وی افزود: از حدود سه تا چهار ساعت پیش مجددا کدورت آب ورودی به مخازن تصفیه‌خانه‌ها افزایش یافت و به اجبار برخی مخازن را از روند تصفیه خارج کردیم تا میزان کدورت به حد استاندارد برسد.

وی تصریح کرد: در تمام مناطق در حال رفع مشکل هستیم و پیش بینی می‌کنیم که آب در مناطق غربی در زمان کمتری نسبت به شرق وصل شود.

کد خبر 487383 برچسب‌ها آب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب میزان کدورت تصفیه خانه کدورت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد

 یاسر اکبریان  اظهار کرد: بخش اعظمی از این پروژه‌ها در مراحل نهایی کار می‌باشد که از مهمترین آن‌ها می‌توان به طرح جهاد آبرسانی اشاره کرد که با مشارکت بسیج سازندگی سپاه استان به عنوان نماینده قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، پیشرفت ۶۵ درصدی دارد.

وی افزود: با اجرای این طرح ۷۰ روستای مناطق محروم استان از آب سالم برخوردار می‌شوند که ۲۰روستا تاکنون از این خدمت بهره‌مند شده اند و مابقی طرح‌ها نیز طی ماه‌های آینده به بهره برداری خواهند رسید.

اکبریان بیان کرد: همچنین پارسال حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شد و در حال حاضر نیز ارتقای زیرساخت‌های تامین آب و بالا بردن ظرفیت‌های موجود نیز در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته در بخش فاضلاب نیز حدود ۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجرا است که مهمترین آن‌ها تصفیه خانه‌های فاضلاب در پنج شهرستان استان می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان تصریح کرد: عملیات احداث تصفیه خانه در این پنج شهر از پیشرفت ساختمانی ۷۰ درصدی برخوردار است که با توجه به رایزنی‌های به عمل آمده و حمایت‌های استاندار و سایر مسوولان استانی و کشوری، تسهیلاتی از طریق چند بانک عامل برای آنها جذب شده است و تلاش می‌شود سرعت ساخت این تصفیه خانه‌ها افزایش یابد.

اکبریان بیان کرد: در بخش توسعه شبکه فاضلاب و به روز کردن آن‌ها نیز از همه ظرفیت‌های مهندسی و مالی شرکت استفاده شده است تا استان در شاخص‌های بخش فاضلاب ارتقا یابد.

بیش از ۶۱۰ هزار مشترک آب و ۲۹۰ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • شستشوی ۷ مخزن با ظرفیت ۵۲ هزارو ۶۰۰ مترمکعب در ارومیه