Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه تهران طی ابلاغیه‌ای بیان کرد: باید تدابیر لازم برای ادامه فعالیت‌های دانشگاه در قالب آموزش الکترونیکی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمود نیلی آبادی رئیس دانشگاه تهران در خصوص ادامه فعالیت‌های این دانشگاه در هفته آینده ابلاغیه صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابلاغيه مهم رئیس دانشگاه تهران به شرح زیر است:

باسمه تعالی
باسلام؛

احتراماً ضمن سپاسگزاری از یکایک همکارانی که در شرایط ویژه هفته جاری همچون گذشته دانشگاه را در انجام وظایف خود یاری رساندند، بدین‌وسیله به تمامی مدیران و همکاران محترم دانشگاه ابلاغ می‌نماید که با توجه به ضرورت استمرار فعالیت‌های عادی دانشگاه و با عنایت به نامه شماره 338598 مورخ 07/12/98 وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری ، تدابیر لازم را برای ادامه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و اداری دانشگاه فراهم ساخته و کلاسهای آموزشی را در قالب آموزش الکترونیکی به‌صورت فراگیر برگزار نمایند.

از تمامی همکاران دانشگاهی اعم از اعضای محترم هیئت علمی، کارمندان گرامی و دانشجویان عزیز نیز انتظار دارد که دانشگاه را برای عبور از این شرایط حساس همراهی نمایند. ضمناً دستورالعمل های اجرائی لازم متعاقباً از سوی معاونین ذی‌ربط ابلاغ خواهد شد.
 
محمود نیلی احمد آبادی
رئیس دانشگاه تهران

انتهای پیام/۴۰۸۴/

منبع: آنا

کلیدواژه: پژوهش دانشگاه تهران کرونا آموزش الکترونیک رئیس دانشگاه تهران ادامه فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، منظور گفت: با اطلاع رسانی هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است.در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

کد خبر 844905 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم کالا برگ (کوپن) سازمان برنامه و بودجه اقتصاد

دیگر خبرها

  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه‌دار شد؟
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • تمهیدات لازم مقابله با سیل در جنوب کرمان اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است